Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس دوشنبه ۳۱ تیرماه در سی و یکمین اجلاس مجمع عادی هتلداران فارس که در هتل آپادانای تخت جمشید برگزار شد، با بیان اینکه اماکن باید با خانه مسافر‌ها همانند یک هتل برخورد کنند و برای آن‌ها نیز برنامه داشته باشند، ظهار کرد: برابر جلساتی که با اماکن استان برگزار شد، این حق به ما داده شد تا با خانه مسافر‌هایی که پذیرای مسافران خارجی باشند، برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، همچنین از سازو کار جدید رزرواسیون آنلاین در مجموعه هتل‌های فارس خبر داد و افزود: از مهم ترین مسائلی که در این اجلاسیه باید بدان پرداخت سیر صعودی گردشگران خارجی از کریدور‌های زمینی، هوایی و دریایی است.

سیادتان با اشاره به لزوم داشتن برنامه برای جذب این مسافران گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و تشکیل کارگروه تخصصی از زوایای مختلف به بررسی و آسیب شناسی این موضوع پرداخت و با ایجاد یک ساز و کار رزرواسیون برای هتل‌های فارس امکان ارائه خدمات بهتر را فراهم کرد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه ظرفیت انجام این کار در فارس وجود دارد، ادامه داد: امروز در ایران ۹۵ درصد از پذیرش‌های هتل‌ها از طریق رزرواسیون انجام می‌شود و پذیرش حضوری کمتر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/چ

خانه مسافر حق پذیرش گردشگر خارجی را ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری قیمت هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش تابناک ورزشی، تسنیم نوشت؛ یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی