Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:28:47 GMT

نکونام: با هیچ بازیکنی قرارداد میلیاردی نبسته ایم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۵۰۴

نکونام: با هیچ بازیکنی قرارداد میلیاردی نبسته ایم

به گزارش ایرنا جواد نکونام دوشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه، اظهار داشت: تا امروز ۳۹ جلسه تمرین برگزار کردیم و سه اردوی تدارکاتی را پشت‌سر گذاشته‌ایم که یک اردو در شهرکرد و ۲ اردو در تهران برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم شرایط بازی‌های انجام شده در اردو به شکلی باشد که بازیکنان شرایط مختلفی را تجربه کنند و بتوانیم به هدفمان که آمادگی بازیکنان برای شروع لیگ است، برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسو سسما مربی بدنساز و تمرین دهنده اسپانیایی تیم از ابتدا به خاطر مشکلات ویزایی که داشت همراهمان نبود ولی در ادامه به ما ملحق شد و کار بدنسازی تیم را به دست گرفت، با برنامه ریزی های خوب این مربی، خوشبختانه شرایط بدنی مناسبی را برای بازیکنان ترسیم کردیم.

سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه فکر می‌کنم در چند سال اخیر بازیکنان فوتبال چنین تمرینات سخت و مقاومی را پشت سر نگذاشته اند گفت: شرایط بدنسازی تیم ما تقریباً مشابه تمریناتی است که خود من با این مربی در تیم اوساسانا انجام می‌دادم.

وی در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی خارج از کشور گفت: سعی کردیم یک اردوی خارجی داشته باشیم ولی با توجه به درخواست باشگاه و با توجه به قیمت ارز و مخارجی که در بر داشت، این اردو را کنسل کردیم. اگر چه برگزاری اردو در ایران نیز خیلی ساده و ارزان نیست. به هر حال توانستیم بازی‌های دوستانه خوبی را در ایران داشته باشیم و این موضوع به شناخت ما از بازیکنان کمک کرد.

نکونام درباره حضور فولاد در مسابقات جام شهدا افزود: قرار بود دوم و چهارم مردادماه در جام شهدا شرکت کنیم و ۲ بازی انجام دهیم اما نامه‌ای از طریق سازمان لیگ به ما ارسال شد مبنی بر اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این مسابقات را هیچ پوششی نمی‌دهد و مسائل امنیتی که باید اتحادیه فوتبال آنها را تأمین کند، مورد تأیید نیست و احتمال دارد این بازی‌ها کنسل شود.

وی با بیان اینکه عدم برگزاری مسابقات در تاریخ معین شده موجب شد تا ما مسابقاتی تدارکاتی برای تیم در نظر بگیریم گفت: در حال حاضر اعلام کرده اند که لیگ بیستم مردادماه آغاز می‌شود که ما هیچ مشکلی با این موضوع نداریم و برای شروع لیگ آمادگی کامل داریم و امیدوارم بتوانیم لیگ را به خوبی شروع کنیم.

سرمربی تیم فولاد افزود: با توجه به صحبتی که از روز اول با باشگاه داشتم، برنامه ما این بود تا بتوانیم تیم فولاد را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم اگر چه من به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم لذا درخواست من از همه مردم خوزستان این است که کمک کنند تا برنامه‌های تیم به خوبی پیش برود.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار با مشکل بازیکن مواجه بودیم از طرفی خیلی از بازیکنانی که مدنظرمان بودند را نمی‌تواستیم جذب کنیم چرا که به اهواز نمی‌آمدند گفت: قطعاً یک بازیکن قرارداد ۳۰ میلیارد ریالی را کنار نمی‌گذارد که با هشت میلیارد ریال به فولاد بیاید. بازیکنانی که مدنظرمان بودند شاید انتخاب‌های سوم یا چهارم‌شان تیم فولاد بود و دوست داشتند در تهران یا شهرهای خودشان بازی کنند زیرا پول‌های بیشتری دریافت می‌کردند.

نکونام ادامه داد: همانطور که خودتان می‌دانید ۶ تیم با اختلاف، بیشترین پرداختی‌ها را در لیگ ایران دارند و این تیم‌ها کاملاً خودشان را از تیم‌های دیگر جدا کرده‌اند. اگر بخواهم صادقانه بگویم پرداختی‌های ما تنها از پنج تیم دیگر بیشتر است لذا در این فصل بازیکنانی را جذب کردیم که عاشق کار کردن در فولاد باشند و در کنار آن کیفیت فنی هم داشته باشند. به عنوان مثال ما به بازیکنی پیشنهاد بالایی دادیم اما او با یک مبلغ کمتر به تیم دیگری پیوست چرا که دلش با آن تیم بود.

وی ادامه داد: همچنین یک دفاع وسط را می‌خواستیم جذب کنیم که سالانه از باشگاه سابقش ۲۵ میلیارد ریال دریافت می‌کرد که قطعاً آن باشگاه را رها نمی‌کند و به فولاد بیاید. به هر حال در جذب بازیکن چنین اتفاقاتی برایمان رخ داد اما بازیکنانی را جذب کردیم که همه با کیفیت هستند و عاشق این هستند که برای فولاد بازی کنند که این خیلی مهم است.


سرمربی فولاد در خصوص بازیکنان خارجی تیم گفت: شیمبا سال گذشته در فولاد بود و در این فصل هم با ما تمدید کرد. زمانی که در نساجی بودم، شیمبا را می‌خواستم که در نهایت او فولاد را انتخاب کرد و آقای گل لیگ هم شد. همچنین با اقدام خوب مدیریت باشگاه، موسی کولی بالی هم جذب تیم شد و باید بگویم باشگاه فولاد کار بزرگی در این زمینه انجام داد. ما یک دفاع وسط خارجی دیگر هم می‌خواستیم که با یک مبلغ نجومی به یک تیم دیگر رفت. همچنین از باشگاه خواستم ۲ سهمیه خارجی دیگر هم جذب کنیم ولی باشگاه اعلام کرد که نمی‌توانیم بازیکن خارجی دیگری جذب کنیم این در حالی است که باشگاه فولاد فصل گذشته ۹ بازیکن و مربی خارجی داشت. به هر حال امسال نتوانستیم از تمام سهمیه خارجی تیم بهره ببریم اگرچه من تابع دستور و اهداف باشگاه هستم.

وی افزود: اینکه مردم و هواداران فولاد انتظار دارند قهرمان شویم یا سهمیه آسیایی بگیریم، باید این را هم در نظر بگیرند که ۲ فصل پیش یک تیم در لیگ ایران تا اخرین هفته از مسابقات ممکن بود به لیگ یک سقوط کند، اما همین تیم سال بعد مدعی قهرمانی شد، چرا که ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه کرد. در ابتدای صحبت‌هایم نیز گفتم که شش تیم هستند که از سایر تیم‌ها خود را جدا کرده اند و با توجه به این شرایط امیدوارم بتوانیم با آنها به خوبی مبارزه کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام گفت: قول می‌دهم، هیچ تیمی نه تنها در اهواز بلکه در هیچ شهری نتواند به راحتی ما را اذیت کند و شکست دهد، تمام تلاش مان را می‌کنیم تا در تمام بازی‌ها بهترین نتیجه را کسب کنیم اما اینکه بخواهیم از اکنون قول کسب سهمیه دهیم درست نیست، این قول را حتی مربیانی که قرارداد ۵۰ میلیارد ریالی دارند و باشگاه‌هایشان هم ۷۰۰ میلیارد ریال خرج می‌کنند، نمی‌دهند.

وی درباره غیبت چند بازیکن تیمش در تمرینات گفت: طبق تجربه‌ای که من دارم، همه بازیکنان در اروپا وقتی با یک باشگاه قرارداد دارند باید در محل تمرین حاضر شوند، ولی در ایران به این صورت نیست و بازیکنانی که قصد جدایی دارند، استراحت می‌کنند تا تکلیفشان مشخص شود و این از نظر بدنی بازیکنان را عقب می‌اندازد. طبق همین تجربه من یک هفته تا ۱۰ روز تمرینات تیمم را زودتر آغاز کردم. اگرچه یکسری بازیکنان هم با وجود اینکه با باشگاه فولاد قرارداد داشتند ولی کم لطفی کردند و سر تمرین نیامدند که البته اسمی از آنها نمی‌آورم.

نکونام ادامه داد: البته یکسری از بازیکنان هم حق داشتند، چرا که باید حق شأن را می‌گرفتند. به هر حال شروع تمرینات ما با تمام نفرات نبود اما کم کم شرایط بهتر شد و تنها یکی ۲ بازیکن که بی‌نظم بودند و به تمرینات نیامدند که قطعاً خود من و باشگاه برای آنها تنبیهی در نظر خواهیم گرفت تا دیگر هیچ وقت این اتفاق رخ ندهد.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟

نگاهی به 10 بازیکنی که بیشترین بازی را در کنار CR7 داشته‌اند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو در 39 سالگی همچنان خستگی‌ناپذیر مشغول بازی است و او بیش از دو دهه است که در مستطیل سبز خوش می‌درخشد.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید و همچنین تیم ملی فوتبال پرتغال، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی 10 بازیکنی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای CR7 با او داشته‌اند. په په مدافع استثنایی فوتبال پرتغال حالا به بازیکنی تبدیل شده که بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته است. په په با 343 بازی در کنار کریستیانو رونالدو در تیم‌های رئال مادرید و پرتغال، با گذر از کریم بنزما، بیشترین بازی را در کنار فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال داشته است.

کریم بنزما با 342 بازی در رئال مادرید، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم سرخیو راموس با 339 بازی قرار می‌گیرد. مارسلو دوست صمیمی کریستیانو هم با 332 بازی در رده چهارم ایستاده است. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو می‌اندازیم.

10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!