Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@04:58:06 GMT

ترامپ: هنوز وقت مذاکره با کره شمالی نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۵۶۹

ساعت 24- رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت اخیراً مکاتبات مثبتی میان او و کره شمالی انجام شده اما هنوز وقت مذاکره نیست.

 «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه گفت دولت او اخیراً نامه‌نگاری‌های مثبتی با کره شمالی داشته اما دو طرف هنوز زمانی برای شروع مجدد گفت‌وگوهای هسته‌ای تعیین نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ که در کاخ سفید حضور داشت در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا قرار است دور جدید از مذاکرات با کره شمالی برگزار شود گفت: «خیر، ما روابط خیلی خوبی داریم و شاید آنها دوست داشته باشند دیدار کنند، اما باید ببینیم چه پیش می‌‌آید.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: »اخیراً مکاتباتی انجام شد. مکاتبات بسیار مثبتی با کره شمالی داشتیم. باز هم بگویم که آنها آزمایش هسته‌ای انجام نمی‌دهند، آزمایش موشکی انجام نمی‌دهند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند.»

وی در ادامه درباره دیدار با مقام‌های کره شمالی گفت: «فکر می‌کنم که دیدار خواهیم کرد. در یک مقطع زمانی مشخص، وقتی که آنها آماده باشند، ما هم آماده باشیم، دیدار خواهیم کرد.»

ترامپ به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا این مکاتبات بین او و «کیم یونگ اون»، رهبر کره شمالی انجام شده‌اند یا خیر. 

کره شمالی هفته پیش هشدار داد اگر دولت آمریکا بر خلاف تعهداتش اقدام به برگزاری رزمایش‌های نظامی با کره جنوبی کند، مذاکرات هسته‌ای را معرض خطر قرار خواهد داد. 

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تهدید کرد که در صورت شکست در انتخابات، خون به‌پا خواهد کرد.

ترامپ طی سخنرانی تبلیغاتی خود در جمع طرفداران خود گفت که اگر در انتخابات مذکور پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که دیگر انتخابات دیگری در ایالات متحده برگزار شود.

دونالد ترامپ همچنین به طرفدارن خود وعده داد: پیروزی سریع و آسانی را در انتخابات ریاست جمهوری آتی محقق خواهیم کرد.

هفته گذشته ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسما وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تعریف و تمجید ترامپ از کیم جونگ اون
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • ترامپ: اوکراین باید بدهی ما را بپردازد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • ترامپ: برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد!
  • هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا/ اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ/ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • گرگیجه سایت غربگرا: همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم (!)
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی کنم