Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@02:15:14 GMT

ترامپ: هنوز وقت مذاکره با کره شمالی نیست

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۶۹۶

ترامپ: هنوز وقت مذاکره با کره شمالی نیست

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه گفت: دولت او اخیراً نامه‌نگاری‌های مثبتی با کره شمالی داشته، اما دو طرف هنوز زمانی برای شروع مجدد گفتگو‌های هسته‌ای تعیین نکرده‌اند.

ترامپ که در کاخ سفید حضور داشت در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا قرار است دور جدید از مذاکرات با کره شمالی برگزار شود گفت: «خیر، ما روابط خیلی خوبی داریم و شاید آن‌ها دوست داشته باشند دیدار کنند، اما باید ببینیم چه پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت:» اخیراً مکاتباتی انجام شد. مکاتبات بسیار مثبتی با کره شمالی داشتیم. باز هم بگویم که آن‌ها آزمایش هسته‌ای انجام نمی‌دهند، آزمایش موشکی انجام نمی‌دهند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند.»

وی در ادامه درباره دیدار با مقام‌های کره شمالی گفت: «فکر می‌کنم که دیدار خواهیم کرد. در یک مقطع زمانی مشخص، وقتی که آن‌ها آماده باشند، ما هم آماده باشیم، دیدار خواهیم کرد.»

ترامپ به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا این مکاتبات بین او و «کیم یونگ اون»، رهبر کره شمالی انجام شده‌اند یا خیر.

کره شمالی هفته پیش هشدار داد اگر دولت آمریکا بر خلاف تعهداتش اقدام به برگزاری رزمایش‌های نظامی با کره جنوبی کند، مذاکرات هسته‌ای را معرض خطر قرار خواهد داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ کره شمالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد