Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، امیرحمزه بازیار اظهار کرد: این زندانی روز ۲۸ تیرماه ساعت ۱۸ از بند متادون به درمانگاه زندان مراجعه و پس از معاینه توسط پزشک زندان و نیاز به مصرف متادون، طبق دستور پزشک برای وی تزریق انجام شده است. پس از صرف شام و استراحت، ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به افسر نگهبانی مراجعه و اعلام کرده که حالت تهوع و تنگی نفس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل تسریع در روند درمان، از طریق رئیس زندان و با خودروی زندان، بلافاصله زندانی به بیمارستان منتقل شده و تا ساعت ۲۳ آن شب تحت درمان قرار گرفته است اما بدلیل سابقه بیماری قلبی و تنفسی، به یکباره دچار ایست قلبی شده و در بیمارستان فوت کرده است.

این مقام قضایی بیان کرد: طبق معاینات پزشکی قانونی و کالبدگشایی، علت فوت ایست قلبی اعلام شده است و این فرد یک ساعت در بیمارستان تحت درمان و مداوا بوده است.

بازیار در رابطه با سوابق کیفری این متهم تصریح کرد: این فرد به اتهام تهدید و اخاذی با سلاح سرد و آدم‌ربایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گچساران تحت قرار تامین کیفری از نوع بازداشت موقت بوده و سوابق متعدد کیفری از جمله قاچاق مواد مخدر، اخلال در نظم عمومی، جنجال و عربده‌کشی، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد و مزاحمت برای بانوان در سطح شهر داشته است.

وی اضافه کرد: دلایل کافی از سوی پزشکی قانونی و صورتجلسات تحقیقات نیروی انتظامی و اخذ اظهارات مطلعان و سایر اعترافات متهمان پرونده مبنی بر توجه اتهامات آدم‌ربایی و تهدید با چاقو در شعبه بازپرسی گچساران وجود دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زندان پزشک بیمارستان درمان بیماری قلبی فوت انقلاب قاچاق نیروی انتظامی بیمارستان بیماری قلبی درمان قاچاق دادستان گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، این منبع در شبکه اجتماعی ایکس افزود شورش توسط گروهی از زندانیان آغاز شد، اما اداره امور زندان‌ها کنترل بیش از ۸۰ درصد از زندان را به دست آورده است.
خبرنگاران خبرگزاری فرانسه صدای تیراندازی را از این زندان شنیدند که بخشی از یک مجتمع بزرگ ندامتگاهی در گوایاکیل واقع در جنوب غربی اکوادور است. ادولفو ماسیاس رئیس قدرتمندترین باند خلافکار اکوادور هفتم ژانویه از این زندان فرار کرد و همچنان متواری است.
این فرد به اتهام جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و قتل در حال گذراندن محکومیت ۳۴ ساله خود بود.
فرار او با شورش‌های متعدد در زندان‌های اکوادور و صحنه‌های خشونت آمیز در خیابان‌ها همراه بود.
دانیل نوبوآ، رئیس جمهور اکوادور، برای برقراری نظم، کشور را در وضعیت "جنگ" علیه باند‌ها اعلام کرد و بیش از ۲۰ هزار سرباز را به میدان فرستاد.
اکوادور که زمانی جزیره صلح در آمریکای لاتین محسوب می‌شد، بین کلمبیا و پرو، دو تولیدکننده بزرگ کوکائین در جهان، قرار دارد و در سال‌های اخیر با موجی از خشونت‌ها به دلیل رقابت باند‌های متخاصم، مسیر‌های قاچاق و قدرت در زندان‌ها مواجه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • استفاده از ظرفیت قانونی برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های بوشهر
  • شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته