Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:10:12 GMT

وظیفه داریم تا خدمت به مردم را با تبلیغ گره بزنیم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۸۲۴

وظیفه داریم تا خدمت به مردم را با تبلیغ گره بزنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اهدای ۴۰ جهیزیه با همکاری نهادهای دینی و مساجد استان ‌آذربایجان‌شرقی را گامی در راستای خدمات اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «محمد قمی» عصر روز گذشته(۳۱ تیر) در آئین اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند تبریز اظهار داشت: جامعه مذهبی و دینی خود را در قبال مردم مسؤول می داند و بر این اساس باید وارد مقوله خدمت ‏رسانی اجتماعی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر نقش‌آفرینی مساجد در عرصه های اجتماعی و خدمت‌رسانی به محرومان ادامه داد: عزم ما برای ارائه خدمت مؤثر در حوزه‌های اجتماعی است و اگر بتوانیم این خدمت را با تبلیغات اسلامی و دینی همراه کنیم، می‌توانیم ادعای موفقیت بکنیم.

وی اهدای ۴۰ جهیزیه با همکاری این نهاد و بنیاد احسان را گامی در راستای خدمات اجتماعی دانست و گفت: امروز در صورتی می‌توانیم امید به سازندگی جامعه داشته باشیم که همه مردم صداقت خادمان خود را باور کنند.

حجت الاسلام قمی با بیان این‌که ما با افتخار خادم مردم هستیم، تصریح کرد: اینکه در خدمتگزاری به مردم و دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی با بخشی از مردم در راه خیر همراه باشیم، یک خدمت مطلوبی است.

وی در ادامه افزود: وظیفه داریم تا خدمت به مردم را با تبلیغ گره بزنیم، من به شخصه در مسوولیتی که قرار گرفته‌ام، احساس کوتاهی و شرمندگی از بابت کارها دارم ولی سعی می‌کنم تا در این مسیر کاری انجام دهم، ولی هنوز خیلی کارها مانده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند شیراز اردبیل ارزانی شبستان کتابخانه های عمومی مقام معظم رهبری آیت الله اعرافی حجت الاسلام والمسلمین قمی اهدای جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های تسهیلات ضروری، وام کارگشایی و تسهیلات مسکن در شهرستان جم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، اکبر پورات ظهر امروز در جلسه با مسئولان شهرستان جم با اشاره به ایجاد میز خدمت همراه با کاروان خدمت مسئولان در این شهرستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان جم همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 173 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی ادامه داد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رفع دغدغه‌ها در دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است، تصریح کرد: برپایی این چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی از اختصاص 365 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و 45 میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند خبر داد و عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

پورات از تخصیص 6.6 میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در این دیدار با مردم شهرستان جم، 255 میلیون تومان تسهیلات ضروری، 110 میلیون تومان وام کارگشایی و 300 میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد مختلف در این شهرستان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهمترین موضوع متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار