Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@12:12:16 GMT

خداداد: پروین سرم منت گذاشت و به ستاره‌ساز آمد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۸۷۲

خداداد: پروین سرم منت گذاشت و به ستاره‌ساز آمد

خداداد عزیزی یکی از داوران برنامه استعدادیابی ستاره‌ساز است. او در مصاحبه‌ای نظرش را درباره برنامه ستاره‌ساز، علی پروین و مارک ویلموتس بیان کرده.

* در مورد فصل اول ستاره‌ساز صحبت کنید.
به نظرم ایده بسیار خوبی بود. فوتبال ما در سنین پایه مشکلات زیادی دارد و این برنامه سعی کرده استعداد‌هایی که شناخته نشده‌اند را شناسایی کرده و خیلی از آن‌ها در طولبرنامه ستاره‌ساز جذب تیم‌های لیگ برتری شدند که این موضوع نشان‌دهنده عملکرد خوب ستاره‌ساز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* به طور کلی بازخورد این برنامه بین مردم چطور بوده است؟
چون بحث استعدادیابی بوده و اکثر این بچه‌ها از مناطق دورافتاده و محروم بودند و از همه این‌ها مهم‌تر پوشش تلویزیونی آن باعث شد بازخورد خوبی داشته باشد. انتظاری که از اول خودم داشتم همین بود که آن‌هایی که استعداد دارند، ولی دیده نمی‌شوند در این برنامه معرفی شوند. به طور کلی هرچه برنامه جلو رفت استقبال مردم بیشتر شد.

* شما وقتی استعدادیابی را شروع کردید، پیش‌بینی حضور این ۶ نفر را در فینال می‌کردید؟
ببینید ما بچه‌های بااستعداد زیادی را پیدا کردیم، ولی تقریباً از اواسط برنامه وقتی که حداقل یک‌بار کار بچه‌ها را دیدیم می‌شد حدس زد همین بچه‌ها فینالیست شوند. یک چیزی که برایم خیلی جالب بود دو پا بودن این ۶ فینالیست بود که در فوتبال ما بسیار کم پیدا می‌شود و من به این نکته خیلی توجه کردم.

* برای فصل آینده شما به عنوان داور حضور دارید؟
اگر خدا بخواهد بله.

* چه تغییراتی قرار است در برنامه صورت گیرد؟
فرصت برنامه که بیشتر بر پایه استعدادیابی است و برای فصل آینده همین روند ادامه خواهد داشت، ولی قطعاً در فصل اول یک‌سری ایراد‌ها هم وجود داشت که قطعاً برطرف خواهد شد.

* در مورد گروه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا چه نظری دارید؟
فکر نمی‌کنم تیم ما مشکلی برای صعود از این مرحله داشته باشد. معمولاً تیم‌های ما در مرحله اول مشکلی ندارند، ولی در دور بعد طبیعتاً حریفان سخت‌تر خواهند شد. ضمن اینکه عراق و بحرین تیم‌های بدی نیستند.

* به طور کلی تیم ویلموتس را در این چند بازی چطور دیدید؟
من تیم ویلموتس را دوست داشتم. کلاً بازی هجومی را می‌پسندم و ویلموتس در این چند دیدار نشان داد تیمش رو به جلو بازی می‌کند به خصوص در بازی مقابل کره‌جنوبی تیم ما نمایش بسیار خوبی داشت و خیلی خوشم آمد. برخلاف تیم کی‌روش که در این ۸ سال معمولاً دفاع می‌کرد و ضدحمله می‌زد و ما عادت کرده بودیم، تیم ویلموتس هجومی بود. البته نباید مقایسه کرد.

* در مورد حضور لژیونرهای‌مان هم صحبت کنید. برخلاف دوران شما فوتبال ما در تیم‌های مطرح نماینده ندارد و خیلی از بازیکنان ایرانی بعد از یک سال حضور در خارج از کشور به فوتبال ما برگشتند.
اصلاً نمی‌شود مقایسه کرد لژیونر‌های زمان ما مثل دایی، کریمی و مهدوی‌کیا در تیم‌های مطرح اروپا بازی می‌کردند. به طور کلی کیفیت فوتبال در حال حاضر پایین آمده و به غیر از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش که نسبتاً خوب کار می‌کنند و تیم‌های مناسبی دارند بقیه شرایط خوبی ندارند. باید قبول کرد دیگر رو دست علی کریمی و کریم باقری فوتبالیست نمی‌آید و کیفیت بازیکنان ما به شدت پایین آمده است. خودم به شخصه بازی در ایران را ترجیح می‌دهم به بازی در لیگ‌هایی مثل بلژیک و پرتغال.

* سوال آخر هم در مورد حضور علی پروین در ستاره‌ساز است.
علی‌آقا خیلی به من لطف کرد. بر سرم منت گذاشت و در آخرین برنامه ستاره‌ساز حاضر شد. از او ممنونم که باتوجه به مشکلاتی که داشت دعوتم را قبول کرد و به برنامه آمد. معتقدم حضور پروین جذابیت قسمت آخر را صدبرابر خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خداداد عزیزی علی پروین مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

بیشتر بخوانید: رشیدی: استقلال در بازی با شمس‌آذر نصف جان‌مان کرد

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228179 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن