Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:01:42 GMT

تلاش مایکروسافت برای بهبود پروژه xCloud

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۸۷۳

تلاش مایکروسافت برای بهبود پروژه xCloud

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت در حال حاضر پرتلاش‌ترین شرکت سازنده کنسول بازی‌های رایانه‌ای به حساب می‌آید چرا که باید با کنسول فیزیکی رقیب اصلی خود یعنی سونی رقابت کند از طرفی هم باید روی سرویس xCloud کار کند تا بتواند با استادیا و سایر پلتفرم‌های مبتنی بر وب رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند تمرکز بیشتر مایکروسافت روی پروژه اسکارلت است تا باری دیگر در رقابت با سونی شکست نخورد چرا که کنسول فعلی این شرکت به شدت از PS4 عقب است. دلیل این شکست در رقابت هم چیزی جز عناوین انحصاری شرکت سونی نمی‌تواند باشد.

Satya Nadell مدیر ارشد شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است: شرکت مایکروسافت در حال کار بسیار دقیق روی سرویس xCloud است تا بتواند بخش عمده‌ای از بازار کنسول‌های آینده را از آن خود کند و اکنون در حال انجام آزمایشات عمومی روی xCloud است و این پروژه یقینا می‌تواند یکی از موفق‌ترین کنسول‌های مایکروسافت باشد.

همچنین او گفت: ما در حال سرمایه گذاری روی پروژه‌ای هستیم که بتواند دو میلیارد گیمر فعلی بازی‌‎های رایانه‌ای را به خود جذب کند و این گیمر‌ها در هر جا و هر زمانی که خواستند بتوانند عناوین دلخواهد خود را روی هر دستگاهی که در اختیار دارند، اجرا کنند. در حال حاضر کاربران فعال ایکس باکس لایو به بیش از ۶۵ میلیون در ماه رسیده‌اند که می‌توان گفت بخش زیادی از آمار از طریق رایانه‌های شخصی و یا تلفن‌‎های همراه به این سرویس دسترسی پیدا می‌کنند. به همین دلیل پلتفزم مبتنی بر فضای ابری می‌تواند یکی از مفیدترین کنسول‌های نسل آینده باشد.

بیشتر بخوانید: عرضه جداگانه موسیقی‌ متن عنوان Red Dead Redemption 2

اولین بازی که قرار است روی این پلتفرم اجرا شود، عنوان Minecraft Earth است که پس از آزمایش این بازی توسط مایکروسافت، به محض در دسترس قرار گرفتن پلتفرم xCloud قرار است در فروشگاه این کنسول به فروش برسد. همچنین این شرکت قصد دارد تمامی عناوین خود را به صورت وب در اختیار کاربران قرار دهد و یقینا کاربران از این پلتفرم راضی خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس

این براندازان ایران-ستیز، آن اندازه بی‌غیرتی و وطن‌فروشی را گردن گرفته‌اند که حمله رژیم جعلی به «خاک» نمادین ایران را هم به بهانه ستیز با جمهوری اسلامی، توجیه می کنند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در بین سرخط‌های تبلیغاتی که پیاده‌نظام فارسی‌زبان تل‌آویو برای توجیه جنایت رژیم اسراییل در هدف قرار دادن کنسول‌گری کشورمان در سوریه(البته با هدایت و حمایت مستقیم و غیرمستقیم موساد) مثل طوطی تکرار می کنند، یکی هم این است که چون در ساختمان کنسول‌گری شماری از نظامیان ارشد کشورمان حضور داشتند و به شهادت رسیدند، پس ساختمان کنسول‌گری ماهیت دیپلماتیک نداشته و رژیم ماهیتا تروریست و جنایت‌پیشه‌ی تل‌آویو مجاز بوده که آن را هدف قرار دهد!

حال، «کریگ ماری»، دیپلمات پیشین انگلستان، نویسنده و فعال سیاسی، در پست خود در ایکس، پاسخ قابل تاملی به ایران ستیزان داده است:

ماری نوشت:

"من به عنوان یک سفیر سابق بریتانیا و 22 سال دیپلمات حرفه ای، سوگند یاد می کنم.

تقریباً هر سفارت ایالات متحده یا بریتانیا میزبان یک ایستگاه سیا یا MI6 است. همه محل سکنای پرسنل نظامی هستند و بسیاری از آن‌ها به نیروهای ویژه خدمات می دهند.

این که اماکن دیپلماتیک ایران از نظر کیفی با بقیه{اماکن دیپلماتیک در دنیا} متفاوت بود، مزخرف است. "

دیگر خبرها

  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی؛ این یک پروژه است
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد