Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره بین‌المللی شهر با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. در این مراسم که در تالار وحدت برگزار می‌شد، جمعی از مدیران شهری و هنرمندان حضور داشتند. در بخشی از این مراسم آیین بزرگداشت علی نصیریان برگزار شد. این بازیگر پیشکسوت وقتی برای برگزاری این مراسم به روی صحنه آمد از صحبت‌های محسن هاشمی که دقایقی پیش از او روی صحنه رفته بود انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی در بخشی از صحبت‌هایش به جشنواره‌های مختلف اشاره کرده و گفته بود: «اگر فرض کنیم جشنواره‌ای مانند جشنواره شهر به صورت برنامه‌ریزی شده بخشی از حمایت حاکمیت شهری را دارد و بخشی از حاکمیت شهری نسبت به آن حساس بوده و آن را رهبری کرده، باید وظایف مدیریت شهری را هم در نظر بگیرد تا بتواند اهداف مدیریت شهری را به نمایش بگذارد البته این به این معنی نیست که این گونه جشنواره‌ها به عنوان ابزار تبلیغاتی برای مدیران شهری بشوند و دلیلی ندارد مدام سفید نمایی کنیم اما سیاه نمایی هم درست نیست.»

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به اهالی سینما توصیه کرده بود: «لازم است ضمن نشان دادن وخامت‌های جامعه به واقعیت‌ها هم توجه کنیم به گونه‌ای که مشکلی از جامعه برداشته شود و به سمت وضعیت مناسب‌تری برویم بنابراین باید حقیقت نمایی کنیم البته گاهی در فیلم‌ها پوچ گرایی می‌شود که برای برخی جوانان مناسب نیست.»

این صحبت‌ها واکنش علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را به دنبال داشت. نصیریان در واکنش به توصیه‌های محسن هاشمی گفت: «برخلاف آنچه که آقای هاشمی گفت، کار هنر پروپاگاندا نیست و نمی‌تواند باشد. اصلاً هنر ابزار پروپاگاندا نیست. هنر استوار است بر خلاقیت انسانی و خلاقیت انسانی یک چیز خودجوش و خدایی است چراکه که خدا این خلاقیت‌ها را در نهاد انسان گذاشته است.»

نصیریان در ادامه گفت: «همه جای دنیا شهرداری‌ها به هنر کمک می‌کنند اما دخالتی در کار آنها ندارند خلاقیت جای خودش را دارد ولی حمایت مقوله دیگری است و نمی‌شود با این بهانه‌ها از هنر حمایت نکرد. وقتی وارد حیطه هنر می‌شویم باید بگذاریم خلاقیت‌ها کار خود را انجام دهد با این وجود اگر ما مقداری بازتر نگاه کنیم می‌توانیم به جوان‌ها میدان دهیم چراکه هنر به صورت غیرمستقیم معرف کشور است برای مثال سینمای ایران در دنیا مطرح است و این نشان می‌دهد که ما نه تنها در گذشته بلکه امروز هم صاحب خلاقیت و هنر هستیم من نه به جناح کار دارم نه چیزی اما در این چند وقت سالن‌های خوبی برای عرضه هنر ساخته شده و از این جهت کار شهرداری جای قدردانی دارد.»

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1282495

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی نصیریان محسن هاشمی رفسنجانی جشنواره های سینمایی تالار وحدت نفتکش ایران و انگلیس ایران و آمریکا باشگاه استقلال انگلیس باشگاه پرسپولیس دادگاه دونالد ترامپ محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، معمولا هر ساله نرخ مشخصی  برای کرایه تاکسی ها و اتوبوسهای شهری و بین شهری اعلام می شود اما متاسفانه گویا نظاری بر قیمت گذاری کرایه های کامیون انجام نمی شود و همین امر باعث انتقاد و کامیون داران در نسیم شهر اصفهان شده است. شهروند خبرنگاری در پیامی این موضوع را بیان کرده اند:

 

پیام شهروند خبرنگار ما : 

بسمه تعالی حدود دوسال است که هیچگونه نظارتی بر چگونگی قیمت گذاری کرایه های کامیون دارن نمیشود والان به جایی رسیده که کرایه ها بعضا درحد کرایه سواری دربستی می باشد تو روبه خدا یه خبر تهیه کنید بلکم درست بشه به الله فقط داریم ضرر میدیم یه سر به پایانه باربری نسیم شهر بزنید متوجه میشید

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم