Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امام جمعه خرمشهر روز گذشته  در نشست ستاد اربعین که در محل سالن شهید دورقی فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد، گفت: ما باید هر فعالیت و اقدامی را در وقت مقرر و مناسب خود انجام دهیم تا با مشکلی برخورد نکنیم.

وی افزود: در بحث اربعین نیز باید این مسئله را مورد توجه قرار دهیم، خوشبختانه ما تجربه خوبی از سال‌های گذشته نیز داریم و مسؤولان نیز تجربه دیده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرمشهر گفت: در بحث اربعین نباید از سوی همه مسؤولان سهل‌انگاری شود چرا که اربعین و مرز شلمچه آبروی نظام است، هر اقدام مثبتی در این رابطه صورت بگیرد قطعا برای آبروی نظام سرمایه‌گذاری است.

عادلپور با تاکید بر اینکه ما باید در کارها و برنامه‌های خود نگاه به آینده داشته باشیم، ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند برای تردد زائران مسیر جدیدی را در نظر گرفته است و این اقدام خوب و مناسبی به حساب می‌آید و ما تشکر می‌کنیم.

وی افزود: مدتی پیش به همراه نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان از مرز شلمچه بازدیدی داشتیم و در این بازدید بنده احساس کردم که این وسعت گذر در نظر گرفته شده، کم است و امکان اینکه در آینده با مشکل مواجه شویم، وجود دارد.

امام جمعه خرمشهر گفت: امسال حجم زائران نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری خواهد داشت و سال به سال به حجم زائران اربعین حسینی افزوده می‌شود و ما باید در برنامه‌های خود ۲۵ سال آینده را ببینیم.

عادلپور افزود: مهندسان این پروژه نیز این نگرانی ما را تایید کردند و سازمان منطقه آزاد اروند باید نسبت به این مسئله با دقت بالاتری اقدام کند.

وی همچنین گفت: باید مسائل زیربنایی و زیرساختی در مرز شلمچه از جمله آب و برق به نحو احسن فراهم و به مردم به صورت صحیح و گسترده اطلاع داده شود.

امام جمعه خرمشهر تاکید کرد: اگر این امکانات و خدمات از کانال‌های درست و رسمی انعکاس پیدا نکنند، قطعا دیگر افراد برای ما خبرسازی خواهند کرد.

عادلپور در پایان خاطرنشان کرد: باید در آینده نگاه خاصی به برنامه‌های ویژه ایام اربعین حسینی داشته باشیم و برای این حرکت عظیم از این جهت برنامه خوب و مناسبی را اجرا کنیم.

انتهای پیام/ د

برگزاری نشست ستاد اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت مذهبی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی، شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به بارش‌های باران که در استان داشتیم پیش بینی می‌شود تولیدات کشاورزی بسیار خوبی در استان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تورم و هزینه‌های کاشت داشت و برداشت دولت قیمت گندم را ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمسیون کشاورزی به مسؤولان کشوری تاکید شد که امسال باید هم افزایش قیمت را داشته باشیم و هم پول کشاورزان در زمان دقیق پرداخت شود.

وی یادآور شد: امروز با توجه به بحث تأمین امنیت غذایی باید نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد. طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود که این کار نیازمند پای کار آمدن همه مسؤولان است

نوروزی اظهار کرد: همان گونه که فرزندان ایران زمین در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم ریختند باید در زمینه خود کفایی هم دشمن را زمین گیر کنیم و با تمام توان به ظرفیت داخلی خود تکیه زنیم.

وی افزود: با کیفیت ترین گندم کشور توسط استان گلستان تولید می‌شود می‌طلبد این موضوع مورد توجه مسؤولان کشوری قرار گیرد.

کد خبر 6084838

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد