Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@22:43:42 GMT

هرگز برای پرسپولیس کم نگذاشته ام

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۳۴۰۲

ساعت24 -اردوی پرسپولیس در ترکیه به پایان رسید و کاروان سرخپوشان به تهران بازگشت. بلافاصله پس از بازگشت پرسپولیسی‌ها اخباری در خصوص علی علیپور در فضای مجازی و برخی کانال‌ها منتشر شد که مهاجم اول پرسپولیس بی‌انگیزه و شل (!) تمرین کرده، چون قصد دارد به اروپا برود. همچنین این کانال‌ها مدعی شدند اگر گابریل کالدرون در خط حمله دو مهاجم سرحال داشت علیپور را همچون سروش رفیعی و شایان مصلح کنار می‌گذاشت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

اردوی پرسپولیس در ترکیه به پایان رسید و کاروان سرخپوشان به تهران بازگشت. بلافاصله پس از بازگشت پرسپولیسی‌ها اخباری در خصوص علی علیپور در فضای مجازی و برخی کانال‌ها منتشر شد که مهاجم اول پرسپولیس بی‌انگیزه و شل (!) تمرین کرده، چون قصد دارد به اروپا برود. همچنین این کانال‌ها مدعی شدند اگر گابریل کالدرون در خط حمله دو مهاجم سرحال داشت علیپور را همچون سروش رفیعی و شایان مصلح کنار می‌گذاشت و... 
در همین راستا با مهاجم قائمشهری صحبت کردیم. علیپور ضمن تکذیب این اخبار حرف‌هایی به ما زد که می‌خوانید.
* از نظر روحی و انگیزشی شرایط مطلوبی داری؟
صددرصد، هم از لحاظ روحی و هم جسمی بسیار خوب و سرحال هستم و انگیزه بالایی هم دارم ولی چرا این سؤال را پرسیدی؟

* با کسی مشکلی نداری؟
نه! ماجرا چیست؟
* نشنیدی که برخی کانال‌ها در فضای مجازی چی نوشته‌اند؟
‌چی نوشته‌اند؟
* اینکه علی علیپور انگیزه‌ای برای بازی در پرسپولیس ندارد و در ترکیه سرحال تمرین نکرده است!
مگر آنجا بوده‌اند که چنین حرفی می‌زنند؟ مگر تمرینات من در ترکیه را دیده‌اند؟ شما خودت مرا می‌شناسی و می‌دانی همیشه در تمرین و مسابقه تلاش می‌کنم و کم نمی‌گذارم. البته خوب می‌دانم چه جریانی این حرف‌ها و اخبار الکی را منتشر می‌کند. 
* چه جریانی؟!
ولش کن اهمیت ندارد. آنچه برای من اهمیت دارد هواداران واقعی پرسپولیس هستند. کسانی که می‌دانند علی علیپور چگونه بازیکنی است و هرگز برای پرسپولیس کم نگذاشته و نمی‌گذارد. 
* بالاخره قضیه پرسپولیس و تو به کجا کشیده شد؟ ماندنی هستی دیگر؟
من روز سه‌شنبه با آقای عرب جلسه دارم و ان‌شاءا... همه چیز به خوبی جلو برود، اما اینکه انگیزه نداشته باشم را به هیچ‌وجه نمی‌پذیرم. امسال خیلی هم انگیزه دارم و باید خودم را به تیم ملی و آقای ویلموتس هم نشان بدهم. 
* می‌توانی بگویی محو رصحبت‌های جلسه روز سه‌شنبه تو با ایرج عرب چیست؟ رفتن و لژیونر شدن یا ماندن؟
اگر اجازه بدهید پس از جلسه روز سه‌شنبه به این سؤال شما جواب بدهم. البته از شما و همه دوستان رسانه‌ای می‌خواهم گمانه‌زنی نکنند کما اینکه همیشه رسانه‌ها به من لطف داشته‌اند. متأسفانه فضای مجازی این روزهای کشورمان بی‌در و پیکر است و هیچ نظارتی بر آن نیست. هر چیزی یا مطلبی هم که بخواهند منتشر می‌کنند. مطرح کردن این موضوع و شایعات کذب مثل بی‌انگیزگی من نیز محصول همین ذهن‌های بیمار در فضای مجازی است که به آن اهمیتی نمی‌دهم. 
* این روزها پرسپولیس به دنبال خرید مهاجم خارجی است. در این رابطه نظری نداری؟
آقای کالدرون هم مثل هر مربی دیگری دنبال تقویت تیم است و امیدوارم پرسپولیس بتواند یک مهاجم شش‌دانگ و خوب پیدا کند. 
* هر چند مهدی طارمی بارها به صورت رسمی و خصوصی گفته برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد، اما باز هم هر روز اخباری به گوش می‌رسد که او به پرسپولیس برمی‌گردد. نظر علیپور در مورد بازگشت طارمی به پرسپولیس چیست؟
من یکی از بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس استقبال می‌کنم. مهدی مهاجم باکیفیتی است که من کنارش بازی کردم و خیلی هم با یکدیگر هماهنگ هستیم منتهای مراتب طارمی حق دارد برای آینده اش تصمیم بگیر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دقایقی پس از آنکه مشخص شد، رویداد امروز صبح در شهر اصفهان، ناشی از مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده بوده، کاربران فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان مصدومیت سردار
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها