Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@19:49:01 GMT

سروش رفیعی: من هنوز بازیکن پرسپولیس هستم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۳۴۰۴

هافبک پرسپولیس تهران گفت: من هنوز بازیکن پرسپولیس هستم و زمانیکه وضعیتم مشخص شود، درباره پیشنهادات دیگر صحبت می‌کنم.

به گزارش شریان نیوز، سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس تهران پس از خروج از ساختمان پرسپولیس در جمع خبرنگاران بیان کرد: من ۲ کلمه می‌گویم و از جمع شما خداحافظی می‌کنم. متاسفانه نتوانستم از ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینقدر دوستش دارم که از اینکه از او خداحافظی نکردم، ناراحت هستم. ما در اتاق نشسته بودیم و او از در دیگری بیرون رفت. عزیزم، قشنگم خداحافظ. یک هفته آمدیم، اما جوابی نگرفتیم و قرار است فردا (سه شنبه) هم به باشگاه بروم.

او افزود: اینکه یک هفته هر روز به باشگاه بیایم، لذت بخش است و ممنون که این فرصت را فراهم کردید. امیداورم عرب امشب هم راحت بخوابد و استراحت کند، چون می‌خواهد پس از یک هفته تکلیف ما را مشخص کند. در ۲۹ سالگی و پس از ۱۲ - ۱۳ سال حضور در لیگ برتر باید هر روز به باشگاه بیایم و هنوز تکلیفم را نمی‌دانم و این موضوع ناراحت کننده است.

رفیعی ادامه داد: قول دادند که این ماجرا فردا تمام می‌شود و حیف شد که نتوانستم عرب را ببینم، اما فردا او را می‌بینم و وضعیتم نیز مشخص می‌شود. من و مصلح بازیکن پرسپولیس هستیم تا زمانیکه باشگاه پرسپولیس قرارداد ما رافسخ کند. از طرف ما فسخی صورت نگرفته و باشگاه با هر دلیل و توجیهی می‌خواهد قرارداد را فسخ کند. ما تا زمانی که قرارداد فسخ نشود، بازیکن باشگاه هستیم و باید این را بدانید که در این یک هفته، یک شب را راحت نخوابیدیم.

هافبک پرسپولیس تهران در مورد اینکه چرا تاکنون به وضعیتش رسیدگی نشده، اظهار کرد: ایرج عرب چند روز در ترکیه بود و اعضای هیئت مدیره نیز آخر هفته‌ها کار دارند و نشد که وضعیتم مشخص شود. عرب و هیئت مدیره تلاش دارند تا کار ما را زودتر انجام دهند و امیدوارم فردا (سه شنبه) این اتفاق رخ دهد. زمانیکه از قطر آمدم، به این امید بود که در پرسپولیس فوتبال بازی کنم و در همین جا خداحافظی کنم، اما اتفاقاتی رخ داد که این چنین نشد. اگر اتفاقی رخ دهد که در پرسپولیس بمانم، این چیزی است که با جان و دل می‌خواهم و دوست دارم، به حصوص در این فصل که برنامه‌های زیادی داشتم، اما نظر باشگاه و سرمربی که آدم باشگاه است، اینطور بوده و تصمیم گرفته که ما نباشیم. قوانین می‌گوید یا باشیم یا نباشیم.

وی در خصوص اینکه آیا دلیل کنار گذاشته شدنش از فهرست پرسپولیس را می‌داند یا خیر، گفت: به نظرم اصلا مهم نیست و نه من می‌توانم دنبال دلیل باشم، نه می‌توانم آن را پیدا کنم. به ما گفتند کالدرون تصمیم گرفته و ما هم به احترام گذاشتیم. برای من یا مصلح یا هر کدام از بازیکنان دیگر، اگر جای ما بودند، دیگر فرقی ندارد که چرا این اتفاق افتاده و تنها چیزی که به نظر من می‌شد به این شکل رخ ندهد، این است که زمان برای این اتفاق خوب نبود.

رفیعی در پایان گفت: در بحث حرفه ای، هر بازیکن در هر مقطعی می‌تواند پیشنهاداتی داشته باشد و در لیگ برتر نیز پرسپولیس رقبایی دارد. من هنوز بازیکن پرسپولیس هستم و زمانیکه وضعیتم مشخص شود، درباره پیشنهادات دیگر صحبت می‌کنم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت است که بر همین اساس ترکیب سرخپوشان به شرح زیر اعلام شد:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اُرونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد