Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «فرامرز قریبیان» بازیگر برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا انتخاب شد. تاریخ انتشار: 07:35 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۴۲۰

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ «فرامرز قریبیان» بازیگر برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از سوی سازمان هنری رسانه ای اوج انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم سینمایی «خروج» اولین همکاری فرامرز قریبیان و ابراهیم حاتمی کیا در سینمای ایران است.

«خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد با اتمام نگارش فیلمنامه به تازگی وارد مرحله پیش تولید شد.

«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرامرز قریبیان ابراهیم حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‌‏ و شراره سروش موافقت شورای پردانه ساخت را دریافت کردند.

همچنین فیلم‌نامه‌های «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

کد خبر 6081051 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد