Web Analytics Made Easy - Statcounter

به کمک ۴ نوشیدنی طبیعی و آسان چربی‌های شکمتان را آب و سایز دور کمرتان را کم کنید.

به گزارش شریان نیوز، بسیاری از افراد از اضافه وزن و چاقی رنج می‌برند و به دنبال انواع و اقسام رژیم‌های لاغری هستند تا بتوانند زیبایی و تناسب اندام خود را به دست آورند.

  ما به شما چهار نوشیدنی لاغر کننده معرفی می‌کنیم که می‌توانید با نوشیدن آنها سایزتان را کم کنید، البته باید توجه داشته باشید که هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد که بتواند یک‌شبه یا یک‌هفته‌ای سایز دور کمر شما را کم کند، اما برخی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
باید توجه داشت که رژیم غذایی سالم و تحرک بدنی در کاهش وزن بسیار حائز اهمیت است، اما مصرف برخی مواد غذایی یا نوشیدنی‌ها با حذف سموم به کاهش سایز دور کمر و لاغری کمک می‌کنند چرا که این نوشیدنی‌ها حاوی فیبر و آنتی اکسیدان هستند و به عملکرد دستگاه گوارش و نفخ ناشی از هضم آهسته غذا کمک می‌کند. نوشیدنی‌هایی که سایز دور کمرتان را کم می‌کند این چهار نوشیدنی افزون بر کاهش وزن حاوی مواد مغذی است و کالری زیادی ندارند.  
نوشیدنی لاغری و تقویت کننده دستگاه گوارش نوشیدنی آناناس لیمو و دانه‌های کتان به دلیل آنکه حاوی آنزیم‌ها، ویتامین C و اسید‌های آمینه است که به کاهش وزن و سایز دور کمر کمک می‌کند همچنین عملکرد سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد و از تجمع مایعات در شکم جلوگیری می‌کند.   مواد تشکیل دهنده  تکه از آناناس آب نصف لیمو یک قاشق غذاخوری از دانه‌های کتان (۱۵ گرم) یک لیوان آب (۲۰۰ میلی لیتر) روش آماده سازی و طرز استفاده   آناناس را به قطعات کوچک خرد کنید و آن را داخل مخلوط کن بریزید؛  آب لیمو و دانه‌های کتان را به آن اضافه کنید برای آنکه این ترکیب بهتر مخلوط شود یک لیوان آب به آن اضافه کنید و آن را به خوبی در مخلوط کن هم بزنید تا نوشیدنی یک‌دستی به دست بیاید، بلافاصله پس از آماده شدن آن را بنوشید.   نوشیدنی طبیعی ضد یبوست این نوشیدنی طبیعی حاوی آب مرکبات و سبزیجات بوده که به دفع مواد زائد ناشی از هضم غذا در روده کمک می‌کند و با تحریک حرکت روده و کاهش التهاب در از بین بردن یبوست موثر است. مواد تشکیل دهنده یک عدد گریپ فروت سه عدد  پرتقال یک اسلایس آناناس پنج برگ اسفناج روش آماده سازی و طرز استفاده   ابتدا آب مرکبات را بگیرید، سپس آناناس را به تکه‌های کوچک خرد کنید و آن را به همراه آب مرکبات در داخل مخلوط کن بریزید و برای ۲ دقیقه این ترکیبات را در مخلوط کن هم بزنید تا نوشیدنی کوچک کننده سایز دور کمر و ضد یبوست آماده شود. باید توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از تهیه این نوشیدنی آن را بنوشید.   نوشیدنی چربی سوز شکمی زنجبیل و خیار با بهبود عملکرد متابولیسم بدن شما به چربی سوزی کمک می‌کند و در کاهش چربی‌های دور شکم و سایز دور کمر موثر است   مواد تشکیل دهنده ۲ قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا (۳۰ میلی لیتر) یک کف جعفری نصف خیار یک قاشق زنجبیل نصف لیوان آب (۱۰۰ میلی لیتر) روش آماده سازی و طرز استفاده   همه ترکیبات را در مخلوط کن بریزید و خوب آن را به هم بزنید تا اسموتی یک‌دستی به دست بیاید و سپس آن را بلافاصله بنوشید.   نوشیدنی لاغری و کاهش چربی خون آب ملون به کاهش سایز دور کمر شما کمک می‌کند؛ ملون و خیار دارای خواص دیورتیک هستند که از تجمع مایعات در بافت بدن جلوگیری می‌کنند و به دلیل آنکه حاوی آنتی اکسیدان هستند در لاغری تاثیر بسزایی دارند افزون بر این، این دو ماده غذایی به کنترل کلسترول و محافظت کبد بدن کمک می‌کنند. مواد تشکیل دهنده سه اسلایس ملون آب نصف لیمو یک عدد خیار یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه (۵ گرم) نصف لیوان آب (۱۰۰ میلی لیتر) روش آماده سازی و دستورالعمل استفاده   ملون و خیار را خرد کنید و داخل مخلوط کن بریزید؛  آب لیمو،  زنجبیل و نصف لیوان آب را به آن اضافه کنید و پس از اینکه این مواد با یکدیگر مخلوط شدند، آن را بنوشید.    

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهای علمی و درست برای کاهش وزن

به گزارش خبرآنلاین، به برنامه کاهش وزن باید به عنوان راهی برای زندگی کردن و مسیر زندگی سالم نگاه شود نه یک رژیم غذایی یا فعالیت تنبیهی. باید جسور باشیم و تنوع در وعده‌های غذایی افزایش یابد تا از انواع مواد غذایی مصرف شود و ذائقه نیز به مصرف مواد سالم که قبلا برای ما خوشمزه نبود، عادت کند.

یک متخصص آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به راهکارهای مدیریت وزن اظهار کرد: اغلب انسان‌ها در مقاطعی از زندگی به کاهش وزن فکر می‌کنند یا حداقل به فکر تغییر رژیم غذایی خود هستند اما مشکل اینجا است که بیشتر به کاهش وزن در مقاطع کوتاه به جای بررسی دقیق خطرات چاقی و تنظیم سبک زندگی برای مدت طولانی فکر می‌کنند.

مرضیه عربان با تاکید بر قرار دادن ورزش در برنامه زندگی افزود: فعالیتی که به وسیله یک فرد چاق انجام می‌شود نسبت به فرد لاغر، منجر به سوزانده شدن کالری بیشتری می‌شود بنابراین طبیعی است که افراد چاق زودتر خسته شوند پس توصیه می‌شود این خستگی را به فال نیک بگیرند و به ورزش خود ادامه دهند.

عربان بیان کرد: به برنامه کاهش وزن باید به عنوان راهی برای زندگی کردن و مسیر زندگی سالم نگاه شود نه یک رژیم غذایی یا فعالیت تنبیهی. باید جسور باشیم و تنوع در وعده‌های غذایی افزایش یابد تا از انواع مواد غذایی مصرف شود و ذائقه نیز به مصرف مواد سالم که قبلا برای ما خوشمزه نبود، عادت کند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنین این افراد می‌توانند ورزش را در فاصله‌های معین انجام دهند. علاوه بر این می‌توانند به کارشناس یا متخصص تغذیه مراجعه کنند و از آن‌ها کمک بگیرند.

این متخصص آموزش بهداشت و ارتقای سلامت گفت: صبحانه باید به عنوان یک وعده اصلی غذایی در هر روز مدنظر قرار بگیرد. مصرف شیرینی و شکلات به عنوان میان وعده حذف یا محدود شود. مصرف غذاهای چرب و پرانرژی مانند چیپس، بستنی و انواع سس‌ها را محدود یا حذف کرد و از مصرف کیک‌های خامه‌ای، خامه و سرشیر خودداری شود.

وی افزود: همچنین توصیه می‌شود ماست‌های کم‌نمک و کم‌چرب و آب‌میوه‌های طبیعی به جای نوشابه‌های شیرین در رژیم غذایی گنجانده شود. بهتر است از میوه به جای آب‌میوه مصرف و سبزی‌های تازه نیز به سفره غذایی اضافه شود. توصیه می‌شود به جای مصرف تنقلات از مغزها استفاده شود و این موضوعات را به سایر اعضای خانواده برای بهبود عادت غذایی آموزش دهد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895842

دیگر خبرها

  • مواد غذایی‌ای که به کاهش التهاب معده کمک می‌کنند
  • لیمو یک عنصر مهم برای کاهش وزن است
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • نوشیدنی مفیدی که کلسترول خوب را افزایش می‌دهد
  • راهکارهای علمی و درست برای کاهش وزن
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی