Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@14:18:02 GMT

هوا سالم است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۳۷۷۶

هوا سالم است

هوای کلانشهر اصفهان امروز با میانگین ۹۲ در وضعیت سالم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان طی دوازده ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز سه شنبه یکم مردادماه با میانگین ۹۲ در وضعیت قابل قبول (سالم) ثبت شد. هم اکنون و در ساعت هشت صبح نیز هوا با میانگین ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پایش دائم از جمله میدان احمدآباد روی عدد ۸۶، خیابان استانداری روی عدد ۹۵، خیابان پروین روی عدد ۸۲، خیابان رودکی روی عدد ۱۰۵ و بزرگراه خرازی روی عدد ۹۴ ثبت شد.
کیفیت هوا در دیگر شهرهای استان از جمله دولت آباد با میانگین ۹۴، سجزی با میانگین ۷۱، مبارکه با میانگین ۸۳، دولت آباد با میانگین ۹۱، شاهین شهر و مبارکه با میانگین ۸۵، کاشان با میانگین ۹۲ و نجف آباد با میانگین ۸۸ در وضعیت قابل قبول(سالم) است.
براساس اعلام اداره کل هوا شناسی طی امروز پدیده گرد و خاک برای اصفهان پیش بینی نمی شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان تابستان محيط زيست هوای سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردمی از اجرای طرح حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد

به گزارش خبرگزاری صداو سیما رییس پارک ملی توران با بیان اینکه برآورد ما این است که این میزان تا پایان تعطیلات نوروزی به بیش از ۴۰۰ نفر برسد افزود: همه این افراد با هزینه شخصی و همراه با وسیله نقلیه شخصی از بیش از ۱۰ استان کشور از تمامی نقاط کشور حضور داشتند که این امر باعث دلگرمی ما در این منطقه شده است.
علی اکبر قربانلو با بیان اینکه این رقم مشارکت در تاریخ حفاظت مردمی از این گونه در ایام نوروز در این منطقه بی سابقه است افزود: بیش از ۵۰۰ نفر نیز در صف انتظار برای حضور در این جاده بودند که به دلیل ازدیاد افراد ثبت نام کننده در این طرح، نتوانستیم از حضور آنها بهره‌مند شویم. همچنین عمده این افراد به دلیل اینکه از استان‌های دور از جمله خوزستان، آذربایجان، کردستان و سیستان و بلوچستان بودند از آنها درخواست کردیم تا به طرف این جاده حرکت نکنند و در زمان دیگری از حضور آنها بهره ببریم.
وی گفت: هر روز به طور میانگین ۸ تا ۱۰ خودرو در این جاده حضور دارند و تمامی اینها با هماهنگی انجام می‌گیرد که به طور میانگین در هر خودرو ۲ نفر حضور دارند.
رییس پارک ملی توران افزود: ما تا سال گذشته هر سال به طور میانگین ۷ تا ۸ تصادف در این محور داشتیم که خداروشکر امسال تا امروز هیچ تصادفی در این جاده رخ نداده است و این عمدتا به تلاش این گروه‌ها مردمی برای اطلاع رسانی جهت رانندگی با سرعت مطمینه در این جاده بوده است.
آقای قربانلو گفت: اداره کل محیط زیست استان سمنان نیز نقش پشتیبانی و ارایه مکان مناسب برای استراحت و تامین تغذیه این افراد در طی روز‌ها و شب‌های کشیک بر عهده داشت که خوشبختانه توانستیم پشتیبانی رضایت بخشی را از هموطنان عزیز داشته باشیم.
طرح مردمی حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا تا پایان روز ۱۴ فروردین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • استقبال مردمی از اجرای طرح حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد
  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت قابل قبول هوای پایتخت
  • وضعیت هوای تهران؛ در شرایط قابل قبول