Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:26:03 GMT

پارس جنوبی، قهرمان تورنمنت شیراز شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۳۷۷۹

پارس جنوبی، قهرمان تورنمنت شیراز شد

پارس جنوبی جم عنوان قهرمانی تورنمنت شیراز را به خود اختصاص داد.

به گزارش ورزش سه، تیم پارس جنوبی جم از ساعت ۲۱ دوشنبه شب در دیدار نهایی تورنمنت شیراز مقابل شاهین بوشهر قرار گرفت که در پایان این دیدار با برتری شاگردان فراز کمالوند به پایان رسید.

 

در این مسابقه مهدی ترکمان در دقیقه ۵۳ دروازه شاهین را باز کرد اما در دقیقه ۹۰ شاهین بوشهر بازی را به تساوی کشاند تا ضربات پنالتی تعیین کننده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این ضربات پارس جنوبی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و جام قهرمانی این دوره از بازی ها را از آن خود کرد.

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته، بارش‌هایی را در نقاط مختلف استان داشته ایم که این بارش‌ها در مناطق جنوبی استان بیشتر بود به گونه‌ای که تا ظهر امروز شهرستان‌های جم و دیر بین ۲۵ تا ۳۰ میلی متر بارش داشته اند.

بهادری افزود: هم اکنون این هسته سامانه بارشی در بخش هایی، چون عسلویه و دیر فعال است و انتظار می‌رود هرچه به اواخر امروز نزدیک می‌شویم فعالیت سامانه در مناطق جنوبی مشهودتر می‌شود و میزان بارش افزایش یابد.

وی اضافه کرد: در سایر قسمت‌های استان هم بارش‌هایی گزارش شده، اما به نسبت مناطق جنوبی کمتر بوده که انتظار داریم فعالیت سامانه بارشی امروز هم ادامه داشته باشد، اما از فردا به تدریج با خروج سامانه بارشی وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرامی را در استان خواهیم داشت.

بهادری بیان کرد: امروز با توجه به وزش باد شدید دریا هم مواج خواهد بود و از فردا چهارشنبه با فروکش کردن جهت جریانات جوی انتظار داریم شرایط دریایی تا حدودی آرام‌تر شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • اوقات شرعی پنجشنبه، سی ام فروردین
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد
  • اوقات شرعی فردا بیست و نهم فروردین در شیراز
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین
  • طوفان دریا بندرنشینان را غرق کرد