Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@17:07:54 GMT

طرح تابستانه ورزش گامی برای نشاط اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۰۲۹

طرح تابستانه ورزش گامی برای نشاط اجتماعی

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اهمیت رشد و توسعه ورزش در جامعه، گفت: توسعه ورزش بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی است و در همین راستا نهادینه کردن ورزش در میان آحاد جامعه و ترغیب جوانان به ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

محمود رضا امیاری بیان داشت: با ترغیب نسل جوان برای حضور در عرصه‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در میان خانواده‌ها، می‌توان گام‌های سازنده‌ای در جهت پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح تابستانه با ورزش در استان هرمزگان، گفت: این طرح به منظور افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگ سازی ورزش‌های خانوادگی و همگانی در فضاهای باز اجرا می‌شود.

امیاری تاکید کرد: از هیأت‌های ورزشی خواستاریم با برنامه ریزی مناسب و با هماهنگی کامل با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، این طرح ملی را به بهترین شکل ممکن در سطح استان اجرا کنند

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد:طرح ملی تابستانه با ورزش یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در جهت توسعه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با شعار «خانواده فعال، تابستان جذاب» با دستور وزیر ورزش و جوانان از ابتدای تیرماه تا اواخر شهریورماه در دستور کار اداره‌های ورزش و جوانان استان‌ها قرار گرفته است..

مدیرکل ورزش جوانان هرمزگان یادآورشد: هدف از اجرای طرح تابستانه ورزش، ارتقا سلامت جسمی و روانی افراد، افزایش نشاط در جامعه، حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های ورزشی، ترویج و اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت‌های بدنی، استفاده بهینه از اوقات فراغت و افزایش امید به زندگی است.

امیاری با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان تاکید جدی بر اجرای این طرح در سراسر کشور دارد گفت: ما نیز در هرمزگان تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این طرح انجام می‌دهیم

وی بیان داشت: طرح تابستانه با ورزش با همکاری هیئت‌های ورزشی (بازی‌های بومی و محلی، همگانی، بدنسازی و …) برای ایجاد شور و نشاط در جامعه در سراسر استان برگزار خواهد شد ودر این طرح ایستگاههای متعدد ورزشی، پایش سلامت، نقاشی و بازی‌های کودکان و رکورد ورزشی و دیگر برنامه‌ها برگزار می‌شود.

.

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترویج فرهنگ جامعه کودکان ورزش و جوانان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،معاون اداره ورزش و جوانان تربت‌جام گفت:با وجود گذشت ۱۲ ماه از واگذاری اماکن ورزشی شهرستان تربت‌جام به بخش خصوصی، ولی هنوز هیچ‌گونه وجهی بابت این اجاره‌ها به حساب هیات‌های ورزشی تربت‌جام واریز نشده است.

احمد خمسه افزود:در خصوص برگشت اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی روال بر این بوده که ۷۰ تا ۸۰ درصد از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی در پایان قرارداد به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان رضوی برگشت نماید. ولی متأسفانه هنوز برگشت مبالغ دریافتی از محل اجاره‌ها به حساب هیات‌های ورزشی تربت‌جام محقق نشده است.

معاون اداره ورزش و جوانان تربت‌جام گفت: در سال ۱۴۰۲ در قبال واگذاری ۱۲ مکان ورزشی شهرستان تربت‌جام به اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اجاره به حساب خزانه واریز شده است.

وی افزود: هرچند هیات‌های ورزشی تربت‌جام با مشکلات مالی مواجه هستند، ولی متأسفانه هیچ‌گونه وجهی با توجه به گذشت ۱۲ ماه از انعقاد قرارداد به حساب هیات‌های ورزشی این شهرستان واریز نشده است و این فعالیت هیات‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرده است.

 

دیگر خبرها

  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی