Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی سرپناه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت دستگیری ضاربان طلبه جوان ناهی از منکر در ملارد اظهار داشت: تمامی متهمان پرونده ضاربان طلبه جوان ناهی از منکر دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

وی افزود: در حال حاضر این پرونده در دست رسیدگی قرار دارد و قطعاً در برخورد با متخلفان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در این حادثه ۹ نفر دخالت داشتند، که ۶ نفر از آنها شهروند آقا و ۳ نفر خانم بودند و یکی از آن ۶ نفر با صندلی موجود در مغازه بستنی فروشی، ضربه شدیدی بر سر این طلبه جوان وارد می‌کند، که سر وی به شدت آسیب دیده است.

کد خبر 4673899

منبع: مهر

کلیدواژه: امر به معروف و نهي از منكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم‌ربایی زباله‌گرد‌های غیرقانونی بخاطر یک موبایل

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش فردی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و اعلام کرد که هنگام پیاده‌روی ناگهان مشاهده کرده که چند مرد از اتباع خارجی دختر جوانی را با تهدید ربوده و پس از اینکه سوار بر خودروی وانت خود شدند از صحنه جرم متواری شدند. پس از اعلام این خبر بود که تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی راهی صحنه جرم در محله شادآباد تهران شده و تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌ها متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند، این دوربین‌ها را مورد بازبینی قرار دادند و در جریان آن متوجه شدند که متهمان با خودروی وانت در خیابان‌های جنوب تهران زباله جمع‌آوری می‌کنند و زن جوان نیز این کار را انجام می‌دهد.همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و سپس با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه دختر جوان هم که از اتباع خارجی بوده از چنگال آدم‌ربایان نجات پیدا کرد، گفت:‌ متهمان به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازحویی قرارگرفتند که در جریان آن یکی از متهمان به جرم آدم‌ربایی اعتراف کرد گفت که دختر جوان از گذشته با آنان مشغول جمع‌آوری غیرقانونی زباله در خیابان‌های جنوب تهران بوده تا اینکه مدتی قبل تلفن همراه او را سرقت کرده و پا به فرار گذاشته است. به همین دلیل نیز با دو نفر از دوستانش نقشه‌ای را طراحی کرده تا با انجام آدم‌ربایی از او انتقام و موبایلش را پس بگیرد.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد:‌ پس از اعترافات متهمان به آدم‌ربایی، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. همچنین با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید
  • سرنوشت کسی‌که زن جوان را دزدید
  • آدم‌ربایی زباله‌گرد‌های غیرقانونی بخاطر یک موبایل
  • جاعلان اسناد و مدارک در سلسله دستگیر شدند
  • سارقان 50 ميلياردی طلاجات دستگیر شدند