Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی، اظهار کرد: در طول سال در راستای برگزاری برنامه‌های قرآنی، اعتباراتی در سطح ملی به مؤسسات قرآنی اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اختصاص سرانه آموزشی به 15 استان از جمله خراسان‌جنوبی، افزود: این سرانه به مؤسسات قرآنی طنین بهشت بشرویه، بلدالامین بیرجند، تالیات ذکر بیرجند، ثقلین بیرجند، جامعه القرآن‌الکریم بیرجند، سفینه‌النجاه بیرجند، عاشقان مهدی(عج) بیرجند، عروه‌الوثقی بیرجند، مؤسسه قرآن پژوهی اولی‌الابصار خراسان‌جنوبی، مرسسه تسنیم ذکر بیرجند و نور ایمان خراسان، اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین مؤسسات گلستان عرفان بیرجند، مجمع قاريان و حافظان قرآن کريم خراسان‌جنوبي، معراج بیرجند، نجم‌الثاقب علوی خراسان‌جنوبی، نور هدایت خراسان‌جنوبی، نورالانوار، مؤسسه قرآني مردمي کوثر بي کران خراسان‌جنوبي، نور طبس درمیان، بیت‌الرقیه(س) سرایان، جامعه القرآن الکریم سرایان، جامعه القرآن سه قلعه، نور هدايت سرايان، ام ابيهاي سربيشه، حیات طیبه طبس، شمیم معرفت گلشن طبس، منهاج عشق آباد، حافظان الذکر و بشارت قاین نیز مشمول این اعتبارات شدند.

نبی‌زاده با بیان اینکه به مؤسسات تربیت مدرس و استاد قرآن کریم قاین، جامعه القرآن الکریم نیمبلوک، جامعه القرآن الکریم قاین، مؤسسه قرآني کوثر ولايت قاين، مؤسسه حضرت ولی عصر(عج) نهبندان و فاطمیه خوانشرف نهبندان نیز این اعتبارات تخصیص یافت، تصریح کرد: در مجموع حدود 700 میلیون ریال به حساب این تعداد مرسسه در سال جاری واریز شد.

وی اظهار کرد: همچنین طرح‌هاي محتوایی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت داراي پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار گرفتند که 14 مؤسسه قرآنی با اعتبار 280 میلیون ریال از استان شامل این اعتبارات شدند که در سال جاری به حساب آنان واریز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: این مؤسسات شامل؛ ریحانه‌النبی فردوس، بلدالامین بیرجند، نور هدایت خراسان‌جنوبی، عروه‌الوثقی بیرجند، معراج بیرجند، سفینه النجاه، جامعه القرآن قاین، نجم الثاقب علوي، بشارت قاین، بیت الرقیه(س) آیسک، جامعه القرآن الکریم و اهل البیت(ع) نیمبلوک، جامعه القرآن الکریم و اهل البیت(ع) سه قلعه، جامعه القرآن الکریم و اهل البیت(ع) سرایان و جامعه القرآن الکریم و اهل البیت(ع) آیسک بودند.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی فعالیت های قرآنی قرآن اعتبارات فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند

فرماندار شهرستان بیرجند با تأکید بر مردمی‌سازی اقتصاد گفت: اقتصاد به مردم سپرده شود و دولت وظیفه نظارت بر آن را داشته باشد. مردم باید اقدامات دستگاه‌ها را در سفره خود لمس و درک کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اعضای شورای رفاه شهرستان بیرجند امروز ضمن دیدار با علی فاضلی‌فرد فرماندار بیرجند و تبریک عید باستانی نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان به ارائه گزارشی در زمینه اقدامات دستگاه‌های مربوطه پرداختند.

محمد کسایی مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند در این دیدار به ارائه گزارشی عملکردی از سال 1402 در مورد عملکرد اداره کار و رفاه اجتماعی و همچنین شورای رفاه پرداخت.

فرماندار شهرستان بیرجند نیز ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار دلها ماه مبارک رمضان از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده شورا رفاه شهرستان در حوزه اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی تقدیر و تشکر کرد.

علی فاضلی‌فرد با بیان شعار سال 1403 گفت: در 15 سال اخیر تمام تمرکز حضرت آقا مباحث اقتصادی بوده که امسال ویژگی متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد اولا تاکید ایشان در حوزه تولید و از طرفی هم مشارکت مردم یعنی به طور مستقیم معیشت و سفره مردم این ویژگی شعار امسال است که مردم، اقدامات دستگاه‌ها را در سفره خود لمس و درک کنند و از طرفی تاکید ایشان مبنی بر مردمی سازی اقتصاد بوده به طوری که اقتصاد به مردم سپرده شود و دولت وظیفه نظارت بر آن را داشته باشد.

وی افزود: سال 1402 سالی پر تلاطم بود ولی علیرغم همه مشکلات وزارت کار و رفاه اجتماعی به خوبی توانست اشتغال تکلیفی خود را انجام دهد و همچنین توانست بسیاری از واحدهای در حال ورشکستگی، واحدهای در حال پسرفت، واحدهای راکد و... را باحمایت به چرخه برگشت و مشکلات کارگری را برطرف کنند، این اقدامات در شرایطی به وجود آمد که کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه غرب بود.

در این دیدار با توجه به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" به موضوعاتی چون ایجاد اشتغال, جذب کامل تسهیلات تبصره 16 و 18, افزایش جامعه هدف تامین اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب مورد تاکید قرار گرفت.

همه دستگاه‌ها باید پاسخگوی مشکلات جامعه ایثارگری باشند

همچنین در ادامه دیدارهای نوروزی فرماندار بیرجند، حسینی‌مقدم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند به همراه همکاران خود با ایشان دیدار و پیرامون خدمت رسانی به جامعه ایثارگری این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

فاضلی‌فرد ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز و بهار طبیعت و همچنین قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، باید در اولویت و سرلوحه تمامی مسئولان قرار گیرد.

وفرماندار شهرستان بیرجند گفت: خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر یک تکلیف و رسالتی بزرگ بر دوش همه است و همه دستگاه‌ها باید پاسخگوی مشکلات جامعه ایثارگری باشند و برای ارائه خدمت به این قشر معزز از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

رضا حسینی‌مقدم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند نیز در این جلسه نکاتی را پیرامون اشتغال جامعه ایثارگری، بهسازی و ساماندهی گلزار مطهر شهدای شهرستان و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد. همچنین از خدمات و تلاش‌های فرماندار شهرستان بیرجند بابت پیگیری مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند