Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:21:46 GMT

قدیمی:هاکی ایران شایسته قهرمانی در آسیا بود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۱۷۹

قدیمی:هاکی ایران شایسته قهرمانی در آسیا بود

تیم ملی هاکی مردان ایران روز یکشنبه و در فینال هشتمین دوره جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا در استادیوم ورزشی موج آبی شهر «چون‌بوری» تایلند با پیروزی برابر قزاقستان به مقام قهرمانی رسید.

تیم ملی هاکی مردان کشورمان قهرمان بلامنازع آسیا در گروه الف با تیم های مالزی، تایلند و فیلیپین و بنگلادش هم‌گروه بود که با پیروزی بر هر سه تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا با پیروزی ۹ بر یک مقابل ازبکستان به فینال این مسابقات راه پیدا کرده بود.

«بهرام قدیمی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: زنان ایران نیز در جام ملت های آسیا عملکرد بدی را از خود به نمایش نگذاشتند، آنها بعد از سالها به مسابقات بین الملی اعزام شدند و از تجربه کافی برخوردار نبودند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین عاملی که باعث شد زنان ایران همچون به مردان به موفقیت نرسند، نداشتن تجربه بین الملی بود، چرا که آنان بسیار جوان هستند و برای نخستین مرتبه در مسابقات برون مرزی شرکت کردند.

قدیمی تصریح کرد: به طور حتم با برنامه ریزی و هدف گذاری که برای هاکی زنان انجام دادیم، حضور مستمر در مسابقات بین المللی در دستور کار قرار دارد تا در آینده بتوانند روی سکو بروند.

رییس فدراسیون هاکی همچنین گفت: برای مسابقات هاکی چمنی برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم و به دنبال این هستیم موفقیت هایی را که در هاکی داخل سالن به دست آورده ایم در چمن نیز کسب کنیم. در هاکی چمن تلاشمان صعود از دسته دوم به دسته اول است و بعد از آن در بازی های آسیایی شرکت کنیم و از نام و کیان ایران دفاع کنیم.

رییس فدراسیون هاکی ادامه داد: برای اینکه برنامه ریزی دقیق داشته باشیم مدیرسازمان های تیم های ملی را انتخاب کرده ایم تا امور فنی با سرعت و دقیق تر پیش برود.

قدیمی در پایان گفت: هدف اصلی ما بازی های آسیایی ۲۰۲۲ است و می خواهیم با قدرت در این دوره از مسابقات شرکت کنیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد