Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای تخریب منازل فلسطینیان را در قدس شرقی محکوم کرده و آن را جنایتی با هدف کوچ اجباری جوامع فلسطینی توصیف کرد. تاریخ انتشار: 09:00 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۴۲۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر تخریب منازل مسکونی فلسطینیان را در قدس شرقی محکوم کرده و آن را جنایتی با هدف کوچ اجباری جوامع فلسطینی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش المیادین، بیانیه حزب الله با محکوم کردن تمامی اشکال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تلاش در این مسیر را پوششی سیاسی برای جنایات این رژیم اعلام کرد.
در این بیانیه آمده است رویکرد سازمان یافته رژیم صهیونیستی به منظور کوچ اجباری جوامع فلسطینی اتخاذ شده و "عملیات تخریب منازل مسکونی فلسطینیان ساکن قدس شرقی با هدف آوارگی آنان انجام می‌شود. "
رژیم صهیونیستی از صبح روز دوشنبه اقدام به تخریب منازل مسکونی فلسطینیان در قدس شرقی کرده است.   این عملیات با واکنش گسترده‌ای در سطح بین المللی مواجه شد. سازمان ملل، اتحادیه اروپا و فرانسه در واکنش به این عملیات، خواستار توقف هرچه سریع‌تر تخریب منازل مسکونی فلسطینیان شدند و آن را رویه‌ای خطرناک و ناقض قوانین بین المللی اعلام کردند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حزب الله لبنان تخریب خانه رژیم صهیونیستی فلسطینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت