Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون حمل ونقل، محیط‌زیست و اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال جاری۱۵۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده وارد ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اصفهان می‌شود.

امیراحمد زندآور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اصل شبکه حمل ونقل عمومی شهراصفهان به اتوبوسرانی باز می‌گردد،  اتوبوسرانی یک شبکه گسترده است که در اصفهان با تعداد یک هزار و ۷۵۰ دستگاه اتوبوس شکل گرفته اما با مشکلاتی رو به رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرسوده بودن تعدادی از اتوبوس های شهر اصفهان، تصریح کرد: تعدادی دیگری از اتوبوس های شرکت واحد اصفهان دچار نقص فنی شده که همراه با وجود برخی دیگر از مشکلات، مدیران این بخش را برای حل این مشکلات با چالش روبه رو کرده است.

رئیس کمیسیون حمل ونقل، محیط‌زیست و اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در شهرداری و مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تدابیر ویژه ای را مورد توجه قرار داده ایم که یکی از آنها بازسازی اتوبوس‌های فرسوده به حاشیه رانده شده با توجه به شرایط سخت قتصادی و گران بودن خرید اتوبوس است.

وی با بیان اینکه سال گذشته قرارداد بازسازی ۵۰دستگاه اتوبوس منعقد شد که بازسازی و بهسازی این اتوبوس ها در حال انجام است، گفت: حدود ۲۰ دستگاه از اتوبوس های بازسازی شده آماده و ۳۰ دستگاه دیگر تاا اوایل مهرماه آماده خواهد شد.

زندآور ادامه داد: قرارداد دیگری نیز تنظیم شده تا ۱۰۰ دستگاه  اتوبوس های فرسوده توقف شده، بازسازی شود.

وی با بیان اینکه هزینه بازسازی هر دستگاه اتوبوس بیش از ۲۰۰ میلیون تومان است، گفت:  مراحل بازسازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جزءبرنامه‌های کاری کمیسیون حمل ونقل شورای شهر قرار گرفته و عملیاتی شده است.

رئیس کمیسیون حمل ونقل، محیط‌زیست و اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه در سال‌جاری۱۵۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده وارد ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اصفهان می‌شود، خاطرنشان کرد: ۷۰ دستگاه از این اتوبوس ها تا مهرماه امسال وارد خطوط اتوبوسرانی خواهد شد.

وی افزود: در اتوبوس های بازسازی شده تمام خدمات رفاهی از جمله سیستم سرمایشی و سایر امکاناتی که در اتوبوس های جدید پیش بینی شده، ایجاد شده تا مردم از رفاه بیشتری برخوردار شوند.

زندآور با بیان اینکه در شرایط امروز خرید هر دستگاه اتوبوس یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: بازسازی و نوسازی اتوبوس ها اقتصادی‌ترین راه برای استفاده بهینه از این وسایل حمل ونقل عمومی است.

وی با اعلام اینکه برای تامین لوازم یدکی اتوبوس‌ها و جلوگیری از متوقف شدن آنها به دلیل نبود امکانات، قطعات مورد نیاز اتوبوسرانی را طی قراردادی تأمین خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد ۷۰ درصد هزینه‌ها به صورت ملکی و غیرنقدی و ۳۰ درصد به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل ونقل، محیط‌زیست و اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: استفاده از اوراق مشارکت راهکار دیگری برای تامین منابع مالی مورد نیاز در شرکت واحد اتوبوسرانی است که با خرید این اوراق می‌توان حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوس بازسازی شوراي شهر شهر شهرداری اصفهان کمیسیون حمل و نقل شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 6082031

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور