Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@07:59:31 GMT

مبلغ اجاره خانه استراماچونی ماهیانه ۵۰ میلیون!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۵۶۶

مبلغ اجاره خانه استراماچونی ماهیانه ۵۰ میلیون!

به گزار جهان نيوز، آندره‌آ استراماچونی به همراه 3 دستیارش و شیخ دیاباته، خارجی‌های جدید استقلال هستند که تهیه خانه مناسب برای آن‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه است و مسئولان باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش به دنبال اجاره خانه‌ای مناسب برای مربیان و بازیکن خارجی تیم فوتبال این باشگاه هستند.

البته باشگاه استقلال برای تهیه مسکن خارجی‌های خود محدودیت‌هایی دارد که بخشی به خاطر مصوبه هیئت مدیره است که برای اجاره بهای منزل خارجی‌ها سقف تعیین کرده و در صورتی که میزان اجاره بها و رهن بیشتر از آن باشد خود خارجی‌های تیم باید مابه‌تفاوت تقبل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع دیگر بحث بی‌پولی آبی‌ها و خالی بودن حساب باشگاه و فشار دوباره طلبکاران به باشگاه در رسانه‌ها یا مراجعات حضوری به باشگاه است و البته بالا رفتن قیمت اجاره بها که با آپشن‌هایی که مورد نظر خارجی‌های تیم است کمرشکن می‌شود.

علاوه بر این‌ها مشکل دیگری هم که وجود دارد گلایه صاحب‌خانه‌های قبلی خارجی‌های پیشین استقلال است؛ به خاطر رفتار نامناسب آن‌ها و یا به دلیل بدقولی باشگاه در پرداخت دیون که دیگر حاضر به تمدید قرارداد ملک‌های سابقی که در اختیار خارجی‌های استقلال بود، نیستند.

به عنوان مثال قرار بود منزل وینفرد شفر، سرمربی فصل گذشته استقلال در اختیار آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان یا دیگر خارجی‌ها قرار بگیرد، واحدی مبله که همه نوع امکانات را داشت اما صاحب این منزل از اجاره دادن واحد مسکونی خود منصرف شده است.

همچنین واحد مسکونی دیگری که در اختیار یکی از بازیکنان خارجی فصل گذشته استقلال بود از سوی بازیکن مذکور خسارت دید و صاحب‌خانه هم از اجاره دادن دوباره منزلش به باشگاه استقلال منصرف شد! قطعا در چنین شرایطی پیدا کردن مورد مناسب که هم با پول کم استقلال و هم با زمان اندکی که برای استقرار خارجی‌ها دارند دشوارتر می‌شود.
 
در این میان اولویت با پیدا کردن منزلی مناسب برای آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم و خانواده‌اش است. همسر و 2 فرزند استراماچونی برای اقامت در تهران طی زمانی که این مربی ایتالیایی با باشگاه ایرانی قرارداد دارد ابراز تمایل کرده‌اند و قرار است تا آخر هفته جاری به تهران سفر کنند.

مسئولان باشگاه در چند روز گذشته چند آپارتمان و خانه با شرایطی که مورد نظر استراماچونی و خانواده‌اش بود از جمله نزدیکی آن به مدرسه ایتالیایی‌ها، در نظر گرفته و از آن‌ها بازدید کرده و یک مورد را پسندیده‌اند. البته اجاره بهای این خانه گران است و احتمالا از سقف تعیین‌شده توسط هیئت مدیره خارج می‌شود؛ بنابراین به احتمال زیاد و با توجه به این‌که استراماچونی تاکید داشته منزل استیجاری نزدیک مدرسه ایتالیایی‌ها باشد باید مابه‌تفاوت مبلغ را یا خود بپردازد یا از قراردادش کسر کنند.

شرایط اجاره این خانه به صورت پرداخت ماهیانه 50 میلیون تومان اجاره بهاست که صاحب‌خانه اجاره 3 ماه را پیشاپیش خواسته و قرار بود اوایل هفته این مبلغ به حساب او واریز شود.

اما از آنجایی که حساب باشگاه خالی است تاکنون این اتفاق نیفتاده و ظاهرا صاحب‌خانه تهدید به فسخ قرارداد کرده اما آبی‌ها از او تا پایان هفته مهلت خواسته‌اند و امیدوارند پولی که اسپانسر قول داده بود واریز شود تا پول صاحب‌خانه استراماچونی را پرداخت کنند و خانواده او به محض رسیدن به تهران در آنجا ساکن شوند.

مسئولان باشگاه استقلال تا امروز فرصت دارند پول پیش خانه‌ای را که برای خانواده آندره‌آ استراماچونی در خیابان اندرزگوی تهران در نظر گرفته‌اند به حساب صاحب‌خانه واریز کنند تا قرارداد رهن و اجاره نهایی و قطعی شود.

منبع: خراسان کپی متن خبر برچسب ها: استراماچونی باشگاه استقلال لیگ

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: استراماچونی باشگاه استقلال لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا

آفتاب‌‌نیوز :

جدایی عزیز بک آمانوف از جمع آبی‌های تهران همانطور که پیش بینی می‌شد تبدیل به یک بدهی خارجی شد که مانند سایر موارد، سوای ضرری که به یک باشگاه دولتی وارد شده به احتمال زیاد این مجموعه را بازهم درگیر انتقال پول خواهد کرد. این بازیکن ازبکستانی که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، در فصل گذشته به باشگاه استقلال نوتیس داد و نتیجه‌ای نگرفت شکایت خود را به فدراسیون جهانی فوتبال برد تا علاوه بر ۱۲۶ هزار دلار باقی مانده حقوقش، حکمی ۴۵۰ هزار دلاری نیز برای جبران خسارتش بگیرد.

بااینحال مدیریت فعلی استقلال با بردن این حکم به دادگاه CAS سعی در کم کردن حکم فیفا و درواقع خسارت ۴۵۰ هزار دلاری مطالبه شده دارد. هرچند که به نظر می‌رسد اصل خواسته باشگاه استقلال نقض کامل رای است، اما مدیران این باشگاه، با استناد به قانونی تحت عنوان ماده ۱۷ مقررات تعیین وضعیت و نقل‌وانتقال بازیکنان فیفا، دفعی منطقی را در پیش گرفته‌اند. براساس این قانون؛ حداکثر غرامتی که در صورت فسخ به بازیکن تعلق می‌گیرد، مبلغ باقی مانده از قرارداد او منهای مبلغ قرارداد جدیدی که در زمان رسیدگی به شکایت تا قبل از صدور حکم منعقد کرده، است. مدیران استقلال در دفاعیاتی که به دادگاه حکمیت ورزش ارائه کردند، با استناد به این قانون معتقدند آمانوف در مدتی که اگر فسخ نمی‌کرد قراردادش با آبی‌ها ادامه داشت، به ترتیب با یک باشگاه ازبک و یک باشگاه اماراتی قرارداد بسته، مبلغ قراردادهایش باید از میزان خسارتی که در رای فیفا آمده، کسر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷ (+عکس)
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷
  • (تصویر) رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین