Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:51:13 GMT

طلایی: دبیر حق دارد با هر کسی که می‌خواهد کار کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۶۴۶

طلایی: دبیر حق دارد با هر کسی که می‌خواهد کار کند

محمد طلایی، سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت که رئیس فدراسیون کشتی مختار است در مجموعه خود با هر کسی که تمایل دارد، کار کند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد طلایی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد غیبتش در جلسه روز شنبه کمیته فنی فدراسیون کشتی اظهار داشت: با مدیر تیم‌های ملی هماهنگ کرده بودم و نتوانستم به دلیل مشکل کاری به جلسه بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از دیروز (یکشنبه) استارت اردوی آخرمان را زدیم.

 

وی با اشاره به انتخاب علیرضا دبیر به‌عنوان رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: آرزوی سلامتی و موفقیت برای او و تمام اعضای خانواده کشتی دارم. ان شاءالله که دبیر بتواند کشتی را به موفقیت برساند.

 

طلایی در پاسخ به این پرسش که همکاری او با فدراسیون بعد از مسابقات جهانی نیز ادامه خواهد داشت، گفت: باید حتماً با رئیس فدراسیون صحبت کنیم. او حق دارد با هر کسی که می‌خواهد، کار کند، با هر کسی که هماهنگی بیشتری دارد. ما هنوز جلسه‌ای نداشته‌ایم، اما حتماً بعد از شروع اردو این کار را انجام خواهم داد.

 

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان همچنین درباره وضعیت تیمش در آستانه پیکارهای جهانی 2019 تصریح کرد: تیم بدی نداریم. البته از اول اردوها تقریباً دو وزن‌مان را در اختیار نداشتیم و از همان ابتدا امیرمحمد یزدانی و نخودی به اردوی بزرگسالان رفته بودند و اصلاً به تمرینات تیم جوانان نیامدند. نخودی در اردوی آخر به ما ملحق خواهد شد، ولی یزدانی دیگر در اردوی بزرگسالان است و به نظر نمی‌رسد او را در رقابت‌های جهانی در اختیار داشته باشیم. این‌طور که معلوم است اولویت با تیم ملی بزرگسالان است.

 

  کشتی محمد طلایی آزاد علیرضا دبیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی محمد طلایی آزاد علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.
با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر صاحب عنوان کردستانی به این مرحله از اردوی ملی‌پوشان فراخوانده شد.

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان