Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:49:13 GMT

ارزیابی خسارات زلزله بندرلنگه همچنان در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۷۰۸

ارزیابی خسارات زلزله بندرلنگه همچنان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صفاایسینی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر وقوع زلزله در بندرکنگ بیان داشت: طبق اعلام مرکز زلزله نگاری دانشگاه تهران زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴/۹ در مقیاس ریشتری ساعت ۰۳:۲۹:۰۱ بامداد امروز حوالی بندرلنگه را لرزاند.

وی اضافه کرد: مرکز این زمین لرزه خلیج فارس ونزدیکترین شهرها کنگ و بندر لنگه و در طول جغرافیایی ۵۵/۰۹ و عرض جغرفیایی ۲۶/۶۳ و در عمق ۱۳ کیلومتری زمین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفاایسینی با بیان اینکه تا کنون هیچ خسارت جانی بر اثر این زمین لرزه اعلام نشده است، خاطر نشان کرد: خسارت جانی تا کنون اعلام نشد اما تیمی به منظور برآورد خسارت به روستای حمیران اعزام شده، که تا کنون تخریب یک دیوار، خسارت جزیی به مناره مسجد و ترک جزیی در برخی منازل گزارش شده است و ارزیابی همچنان در حال انجام هست.

کد خبر 4673939

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران زلزله بندر کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته

به گزارش «تابناک»، مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • زلزله ۵.۶ ریشتری در ترکیه / آنکارا هم لرزید
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌