Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اداره کشور با خام فروشی غیرممکن است.

به گزارش ایسنا، سورنا ستاری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دیگر نمی‌شود کشور را با خام فروشی اداره کرد و با فرهنگ پولداری نمی‌توان اقتصاد را پیاده‌سازی کرد.

وی ادامه داد: در حقیقت هیچ بچه پولداری با واسطه پول پدر، به جایی نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه انجام پژوهش بر عهده دولت نیست، اظهار کرد: البته فراهم کردن تجهیزات پژوهشی از وظایف دولت است.

ستاری بیان کرد: پژوهشی که ۱۰۰ درصد پول آن از طریق دولت تامین شود، محصولی از آن برای مردم تولید نمی‌شود و خروجی آن، محصول نخواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم پژوهش‌های انجام شده منجر به تولید محصول شود، باید توسط بخش خصوصی صورت گیرد و بخش خصوصی در آن جایی داشته باشد.

ستاری با بیان اینکه پایه اقتصاد دانش‌بنیان نیروی انسانی تحصیل‌کرده است، خاطرنشان کرد: حمایت از جوانان تحصیل‌کرده باید در راس امور استان خراسان شمالی قرار بگیرد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان این که محور اصلی اکوسیستم اقتصادی دانشگاه‌ها هستند، گفت: دانشگاه محور اقتصاد و جزئی از جامعه است.

وی افزود: دانشگاه‌هایی که فکر می‌کنند با پول دولت به جایی می‌رسند، اشتباه است و باید بدانند که با پول دولت سقف آروزهایشان کوتاه است.

ستاری ادامه داد: تعهد ما در دانشگاه‌ها این نیست که دانشجویان در کلاس درس فقط حضور پیدا کنند و درس بخوانند و مدرکی بگیرند و نمی‌توانیم آدمی را در دانشگاه بسازیم که نمی‌داند بعد از فارغ التحصیلی چه کاری انجام دهد.

معاون علمی رئیس جمهور اظهار کرد: ما پژوهش انجام می‌دهیم تا مشکل مردم را حل کنیم و درس نمی‌خوانیم که مشکل آمریکا و کانادا را حل کنیم، باید درس بخوانیم تا مشکل مردم را حل کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ستاری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم موجب تاثر و تالم گردید.

خدمات آن مرحوم در طول مسئولیت های متعدد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشا اثر و برکات بسیار بوده است.

مرحوم داوودی از استادان خبره اقتصاد و از سیاستمداران پاک دست و خدمتگزار به مردم و انقلاب بود. پرکاری، نظم‌‌ و تعهد وی در دوره تصدی معاونت اول رئیس جمهور در دولت نهم در خاطره ها ماندگار خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را خدمت خانواده محترم و جامعه دانشگاهیان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می کنم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و آرامش مسالت دارم.


     محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد