Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر حسن عباسی، رییس موسسه یقین در مراسمی در جمع مردم الوند که در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) برگزار شد، گفت: در این چهل سال که توانسته ایم حکومت اسلامی را تحقق ببخشیم، به دلیل این است که مردمی پا بکار هستند، که این مردم آرزوی انبیا و اولیا را محقق کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان خارجی و منافقین داخلی در اتحادی عجیب برای نا امید کردن مردم جدیت تمام به خرج می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی ملتی موفق شد جامعه الهی شکل دهد ابلیس تلاش بیشتری برای ناامید کردن مردم به کار می برد، امروز در خارج از مرز ها نتانیاهو و ترامپ و داخل با نفوذ منافقان به پست های مختلف نا امیدی را با فساد های مختلف دامن می زنند.

عباسی تبیین کرد: در تنگه هرمز کشتی انگلیسی را توقیف می کنیم چرا که در هفت بند سند بیانیه گام دوم ذکر شده است و ششمین بند، استقلال کشور است. انگلیس از دریاها شروع کرد و تمام دنیا را از طریق دریا اشغال کردند.

این کارشناس مساعل سیاسی مطرح کرد: پوست کله مردمان تاسمانی را کندند استرالیا را تشکیل دادند و کله سرخ پوست ها را هم کندند نامش را ایالات متحده گذاشتند. نفت ایران در اختیار انگلیسی ها بود، جشنی در تالار شرکت نفت آبادان برگزار کردند. همه فرماندهان نیروی دریایی رضا شاه را دعوت کردند و آنها را به مشروب خوردن و رقص زنان مشغول کردند، سپس انگلیسی ها آمدند ناوچه ها را زدند و بی سرو صدا وارد ساحل شدند.

وی یادآور شد: در جنگ جهانی دوم زمان اشغال بنادر ایران ضمن مقاومت افسرار ایرانی، ایران را از مسیر جنوب اشغال کردند. در تهران برای سربازان خود دختران ایرانی را با کامیون جمع میکردند تا از آنها استفاده شود.

عباسی افزود: وقتی ایران را اشغال کردند تنها یک نفر متوجه نشد اما امروز ساعت ۴صبح هواپیمای رادار گریز را در آسمان از پا در می آوریم. در شرایطی که چینی ها و روس ها گفتند ایران یک سلاح سری دارند!

این کاشناس بیان کرد: روس ها یک پدافند اس۴۰۰ به ترکیه فروختند، ترکیه ای که با آمریکا و اسراییل رابطه دارد و عضو ناتو هست، آمریکا خلبانان ترکیه را اخراج و قرارداد هواپیماهای اف ۳۵را با ترکیه لغو کرد.

وی تصریح کرد: همان گونه که پیامبر در بدر تیر را رها کرد به هدف زد و خدا فرمود: ای پیامبر من تیر را زدم امروز هم افسر شما تیر را رها کرد اما خدا آن را به هدف زد. حالا با این تحقیر ترامپ بیست بار توییت می زند و در توهمات خود تحدید هم می کند!

عباسی گفت: در کاخ سفید خواب سردار سلیمانی می بینند و می ترسند، آن روز که ۳کشور ایران را تحقیر می کردند برای رسیدن به عزت و استقلال خون دلها خورده شده است. انگلیس که ۲۵۰سال خورشید در امپراطوریش غروب نمی کرد امروز کشتی هایش اسیر دست سربازان خداست.

وی ادامه داد: دیگر آن دوران گذشت که عثمانی را به پانزده کشور تجزیه کنید و رضا شاه را ببرید پسرش را بیاورید. بازرسی از کشتی عرف است، اما عرشه یک کشتی خاک کشورهاست که به صورت نمادین پرچم برافراشته می شود و انگلیس با پوتین سربازان بر عرشه کشتی ما پیاده می شوند و تصاویرش را منتشر می شوند، اما ایران با هلی کوپتر وارد شد و پرچم ایران برافراشته شد و از بلندگویش اذان پخش شد.

عباسی خاطر نشان کرد: شیطان دشمن آشکار است و باید رجم شود به درد مذاکره نمی خورد، امام فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است و رجم بزرگ می خواهد. از روز اول انقلاب تا کنون ۸بار مذاکره کردند و شکست خوردند، و هر بار هم یک گروه خاصی مذاکره کردند و آمریکا از پشت خنجر زدند.

دکتر عباسی در خاتمه گفت: دشمنی و حیله آمریکایی ها آشکار است! به مناسبت برجام وزیر خارجه ما ۸۰۰متر می تواند در محل اقامتش به اطراف تردد کند. این زبان دنیا است؟ زبان دنیا با امریکا زدن در دهن هواپیماهاش است.

1002/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقت مرزبانی از ریال و پایان هژمونی اقتصادی آمریکا رسیده است

آمریکا از دلار برای بسط تسلط خود بر کشورها و تحت‌فشار قرار دادن نظام‌های مشروع و مردمی که در عرض راهبردهای واشنگتن قرار دارند، بهره می‌برد و  اقتصاد وابسته به دلار، همیشه در معرض و گزند تلاطمات است و دکمه کنترل آن در وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار دارد. لذا پایان دادن به «جادوی پولی و مالی دشمن»‌ می‌تواند رکن اصلی پالایش سیاست‌های مالی و پولی در راستای حفظ ارزش ریال باشد که باید به‌ صورت متعهدانه نسبت به اجرای آن اهتمام داشت و بانک مرکزی به عنوان «مرزبان ریال» باید در این میدان پیشتاز باشد. 

سقوط دلار یا کاهش ارزش دلار یا خروج دلار از سلطه‌ای که دارد و تبدیل آن به یک پول متداول، کاهش نفوذ سیاسی آمریکا را به دنبال خواهد داشت و به دنبال آن قطعا روی سلطه اقتصادی آمریکا در جهان اثر منفی دارد. افول اقتصاد آمریکا به معنای افول اقتصاد غرب تلقی خواهد بود و به نظر می‌رسد که پیامدهای آن بسیار فراتر از حوزه اقتصاد است.

بسیاری باور دارند که «بریکس» راهکار تقابل با تحریم‌های غربی، سلطه دلار و بدهی‌های سنگین است. اما در عین حال کارشناسان آن را یک شبه ممکن نمی‌دانند. اما برای شروع کشورهای عضو بریکس تبادلات تجاری خود را با ارزهای جایگزین مرتبط با خود یا ارز چینی یوان شروع کرده‌اند و شاید در میان مدت بریکس یک ارز تجاری واحد را نیز معرفی کند.

اما این تغییر به صورت تدریجی رخ خواهد داد و بدون شک می‌تواند بتدریج سیاست‌های تحریمی غربی را نیز کم اثر و حتی شاید بی‌اثر کند. دلایل عملی شدن این فرضیه اقتصادی را می توان در چهار مورد خلاصه کرد:

اول اینکه اتکای صرف به یک ارز واحد که می‌تواند با سیاست‌های مالی امریکا تغییر کرده و با اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌های واشنگتن خطر رکود اقتصادی را در کشورها افزایش دهد، یکی از مهم‌ترین دلایل به شمار می‌رود. ضمن اینکه دولت امریکا با کسری مالی سنگینی روبه‌رو است که به مرور می‌تواند علاوه بر افزایش ارزش دلار، تورم را نیز در شاخصی صعودی‌تر قرار دهد.

دومین دلیل آن است که امریکا در سال‌های اخیر در جنگ‌های ژئوپلیتیکی بسیاری درگیر شده است که یکی از مهم‌ترین آنها عراق و افغانستان بود. این نبردها در نتیجه افزایش تنش‌ها میان کشورها و امریکایی‌ها رخ داده است که می‌تواند دولت‌ها را برای استفاده از دلار به عنوان ارز اصلی امریکا به تردید بیندازد.

سوم آنکه؛ چین دومین قدرت اقتصادی بزرگ جهان و بازیگر تأثیرگذار نوظهور در دنیای تجاری است که همین امر استفاده از ارز این کشور را برای جایگزین دلار جدی‌تر می‌کند.

چهارم اینکه ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین که از کنترل دولت‌ها خارج هستند، در سال‌های اخیر بشدت مورد توجه قرار گرفته و بیش از گذشته برای جایگزینی دلار مطرح شده‌اند.

در حال حاضر، بریکس ۳۰ درصد از اقتصاد جهانی را کنترل می‌کند و اگر اتکای کشورهای عضو این بلوک اقتصادی به دلار آمریکا به طور کامل پایان یابد، ممکن است این میزان افزایش یابد. اقتصاد آمریکا احتمالاً سقوط خواهد کرد؛ زیرا این کشور هیچ وسیله‌ای برای جبران کسری بودجه خود نخواهد داشت. قیمت همه کالاها به طور سرسام‌آوری افزایش خواهد یافت که به بی‌ثباتی اقتصاد این کشور در سال‌های آینده منجر خواهد شد.

در خاتمه، اگر اقدامات کشورهای بریکس تا سال ۲۰۲۶ میلادی با موفقیت پیش برود، دلار آمریکا قدرت خود را در بازارهای بین‌المللی از دست خواهد داد، ارزهای محلی بر بخش مالی تسلط خواهند یافت و یکی از آن‌ها احتمالاً ارز ذخیره جهانی خواهد شد.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده، شکل گرفته است
  • دوران مظلوم‌کشی و بزن دررو به پایان رسیده است
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها تمام شده
  • سردار شهید زاهدی،حامی محرومان و مظلومان بود
  • معاون رئیسی : دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • جمشیدی: دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • انسیه خزعلی: دوران بزن در رو به پایان رسیده است
  • دوران بزن در رو به پایان رسیده است
  • وقت مرزبانی از ریال و پایان هژمونی اقتصادی آمریکا رسیده است