Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان اینکه باید در جهت منافع مردم، روند نزولی قیمت ها را طی کنیم، گفت: تجربه نشان داده قیمت همیشه دست دولت نیست و ما باید متناسب با نگاه استان های مجاور، تلاش کنیم قیمت کالاها پایین بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ «دکتر محمدعلی دهقان» امروز (یکم مرداد) در سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان گفت: هدف ما حمایت از قانونی شدن قیمت ها است تا تولید، مقرون به صرفه شود و با توجه به اینکه سال رونق تولید است بتوانیم تولید را بالا ببریم، که هم برای استان و هم کشور مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه باید در جهت منافع مردم، روند نزولی قیمت ها را طی کنیم تا در تمام نهادهای دولتی، بتوانیم قیمت را به مصوبه برسانیم، افزود: قیمت مرغ در سه ماهه گذشته در استان از 10 هزار تومان تا 14 هزار تومان نوسان داشته و تجربه نشان داده که قیمت همیشه دست دولت نیست، ما باید متناسب با استان های مجاور و همه کشور نگاه داشته باشیم تا قیمت پایین بیاید.

 

وی گفت: هدف ما این است که به سمت قیمت متناسب گام برداریم و قیمت مرغ زنده 8 هزار و 500 شود تا با قیمت 12 هزار و 900 تومان عرضه شود و باید بخشنامه را اجرا کنیم.

 

دهقان گفت: تا هفته آینده قیمت مرغ به طور تدریجی کاهش یابد و به مردم عرضه شود.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته در استان کرمان، 170 هزار تُن گندم خریداری شده است و در سیلوها نگهداری می شود.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در خصوص کالاهای مورد نیاز ماه های محرم و صفر هم گفت: دوهزار تُن شکر  در استان با قیمت سه هزار و 550 تومان عرضه می شود.

 

مهدی حسینی نژاد، مدیر کل صمت شمال استان کرمان هم در این نشست گفت: بررسی قیمت مرغ دچار یک چالش شده است و قیمت مرغ زنده 8 هزار و 550 تومان است.

 

وی گفت: جهادکشاورزی مکلف است تا تامین مرغ مورد نیاز استان را از طریق مرغداری ها داشته باشد.

 

محمدرضا خواجویی، معاون صمت شمال استان کرمان هم در این جلسه گفت: یک مصوبه کلی در خصوص قیمت مرغ وجود دارد که حداکثر 12 هزار و 900 تومان باشد که با همکاری دادستانی و تعزیرات نسبت به بررسی قیمت مرغ این کار انجام گیرد.

 

وی گفت: ما مکلف هستیم تا قیمت پیگیری شود تا حداکثر نیاز بازار در نرخ مصوب قرار گیرد و مراکز عرضه کننده مکلف به رعایت قیمت و فاکتور باشند و مرغ را با قیمت 12 هزار و 900 تومان عرضه کنند و روی بسته بندی ها قیمت مرغ درج شود.

 

وی در خصوص کالاهای مورد نیاز ماه های محرم و صفر گفت: در ماه های محرم و صفر باید بتوانیم تامین کننده کالاهای مورد نیاز مردم باشیم تا با کمبود مواجه نشویم.

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز شبستان بیرجند اردبیل بوشهر بانوان معلولان مشهد ستاد تنظیم بازار دهقان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: منافع مردم منطقه سادات محمودی در مسئله سد «خرسان ۳» اولویت است.

محمد بهرامی روز پنجشنبه در مراسم یادواره ۸ شهید روستای «رودشتی» سادات محمودی، افزود: در رابطه با احداث سد خرسان ۳ حرف‌های زیادی مطرح است، اما آنچه ما دنبال می‌کنیم، منافع مردم است.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً از حقوق و منافع مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: باید حقوق مردم در احداث سد خرسان ۳ دیده شود.

منتخب شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هویت مردم را بهم می‌ریزد، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از هویت، فاصله گرفتن از ریشه است و باید در هر طرحی مردم مورد توجه قرار بگیرند.



بهرامی تصریح کرد: ما مقابل منافع ملی نیستیم، اما باید منافع مردم در احداث سد خرسان ۳ در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی در منطقه سادات محمودی، ادامه داد: استان ما قریب به ۹ درصد روان آب‌های کشور را داراست، اما در همین سادات محمودی  و در همجواری سرشاخه‌های بشار و خرسان، روستاها مشکلات آب شرب پایدار دارند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم با اشاره به بازدید میدانی از روستاهای منطقه سادات محمودی عنوان کرد: تأمین آب شرب پایدار، زیرساخت‌های تردد و  ارتباطی و اشتغال زایی بر حسب مزیت‌ها نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهرامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای «رودشتی»، بیان کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان در جامعه ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۴ اردیبهشت؛ نرخ سکه در مدار نزولی قرار گرفت
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی