Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات والیبال استان گلستان گفت : یکی از عوامل اصلی کاهش بزهکاریهای اجتماعی ورزش است و نمی توان همه وظایف را در حوزه اجتماعی بر عهده یک نهاد مانند ناجا و یا دستگاهی دیگر انداخت .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ عیسی سنگدوینی رئیس هیات والیبال استان گلستان صبح امروز سه شنبه یکم مرداد  در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : امروز جوانان و خانواده های ما با مسائل و معضلات اجتماعی درگیر بوده که مقابله با آنها تدبیر و تعامل همه دستگاهها و نهادها را می طلبد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگدوینی افزود : یکی از راههایی که می تواند به کاهش بزهکاریهای اجتماعی کمک نماید ورزش است ، خوب است همه ما اعم از نهادها و ادارات و رسانه ها و صدا و سیما همه جوانان را تشویق به ورزش کنند .

رئیس هیات والیبال استان گلستان با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش باعث ایجاد سرمایه اجتماعی می شود ، تصریح کرد : همین که جوانها در سالن های ورزشی به یک شور و نشاط می رسند و خودشان را تخلیه می کنند از لحاظ روحی و روانی تاثیرات بسیار دارد ، اگر انرژی درونی جوانان به سمت مسائل منفی برود انحراف شکل می گیرد .

وی خاطرنشان کرد : برای مقابله با تهدیدات اجتماعی نباید همه مسئولیتها بر دوش یک نهاد مانند نیروی انتظامی باشد ، باید همه آنهایی که وظیفه و مسئولیت دارند به میدان آمده و کمک کنند تا از این وضعیتی که هستیم بتوانیم عبور کنیم .

سنگدوینی جوانان را سرمایه کشور دانست و اضافه کرد : ما برای آینده این کشور نیاز به نیروسازی داریم و ساختن نیرویی سالم نیازمند توسعه ورزش ، برنامه ریزی در حوزه های اجتماعی و همکاری نهادهای مختلف با یکدیگر است .

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟

متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)