Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:13:38 GMT

اهدای جهیزیه به ۳۹ نوعروس کردستانی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۲۶۳

اهدای جهیزیه به ۳۹ نوعروس کردستانی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان دیروز، 31 تیرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان، اظهار کرد: براساس انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامی با ستاد فرمان اجرایی امام راحل و بنیاد برکت طرح احسان مسجد در کشور و استان کردستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه براساس اجرای این طرح با همکاری روحانیون و ماموستاهای مساجد استان زوج‌های بی‌بضاعت که توانایی خرید جهیزیه ندارند شناسایی می‌شوند، افزود: این اقدام به منظور ترویج ازدواج آسان انجام می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: با همکاری روحانیون مستقر و ماموستاها 39 زوج بی‌بضاعت در استان شناسایی شدند که یکم مردادماه در مراسمی با حضور مسئولان استانی جهیزیه آنها اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: اهدای جهیزیه به ۳۹ نوعروس کردستانی، فردا، سه‌شنبه با همکاری بنیاد برکت در سالن همایش مجتمع فرهنگی نور سنندج انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه در مجموع یک‌هزار جهیزیه در سراسر کشور اهدا می‌شود، اعلام کرد: از این میزان سهم کردستان ۳۹ جهیزیه بوده که ارزش این تعداد جهیزیه ۵۰۷ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: جهیزیه‌ای که به هر زوج اهدا می‌شود به ارزش ۱۳ میلیون تومان است که شامل یخچال، لباسشویی، فرش و ظروف آشپزخانه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: طرح احسان مسجد علاوه بر شناسایی زوجین بی‌بضاعت و اهدای جهیزیه به آنها به منظور تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی اجرا شده است.

وی الگوسازی و فرهنگ‌سازی برای ترویج ازدواج آسان را از اهداف اجرای طرح احسان مسجد خواند و یادآور شد: به منظور گسترش ازدواج به عنوان سنت پیامبر اکرم(ص) باید فرهنگسازی لازم در خصوص ازدواج اسان میان خانواده‌های ایرانی گسترش یابد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا کردستان نوعروس جهیزیه نوعروسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر اسدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۰ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی درباره برگزاری این آزمون گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام سازمان تأمین اجتماعی در خواهند آمد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: در این آزمون یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت کرده‌اند.

اسدی در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این آزمون روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان یادآور شد: ساعت ۷.۳۰ درب‌های محل آزمون برای شرکت کنندگان باز گردیده و رأس ساعت ۹ صبح آزمون برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در دانشکده فنی مهندسی، دانشکده علوم انسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران برگزار می‌شود.

کد خبر 6081394

دیگر خبرها

  • سرشماری دوزیستان در مریوان انجام شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی