Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@13:10:10 GMT

سپاه از هر زمان دیگری مقتدرتر است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۲۶۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهید نقیبی در یگان ویژه صابرین گفت: لباس سپاه مقدس‌ترین لباسی است که در طول تاریخ آن را می‌شناسیم؛ زیرا هزاران شهید از بهترین بندگان خدا با این لباس شهید شدند.

وی افزود: چهل سال است سپاه با همین لباس در حال پاسداری از انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه مقتدر و سرافراز بیش از هر زمانی بااقتدار و سرافراز است و هر روز که از انقلاب می‌گذرد انقلاب اسلامی سرافرازتر می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: شهیدان خالص‌ترین وجود خود را که جان آن‌هاست تقدیم کردند؛ ‌این وضعیت وصف‌ناپذیری است که تا در آن قرار نگیریم نمی‌توان آن را وصف کرد. چهل سال اقتدار و سرافرازی که به‌وجود آمده به‌برکت خون شهداست.

سردار فدوی تصریح کرد: ما پاسداران همچنان پای در رکاب انقلاب هستیم و به‌تبعیت از امامان معصوم(ع) منتظر هستیم تا شهادت نصیب ما هم شود. اگر همه مستکبرین عالم بخواهند به یک قدرت واحد تبدیل شوند و مقابل ما قرار گیرند در هر صحنه‌ای که به‌وجود می‌آید شکست و حقارت و سرافکندگی نصیب آن‌ها می‌شود زیرا ما به قدرت الهی وصل هستیم.

وی ادامه داد: رزمندگانی که چهل سال است پشت سر امامین انقلاب اسلامی راه درست را انتخاب کرده‌اند و بر عهد و پیمانشان باقی مانده‌اند به هیچ وجه بر عهدشان خللی وارد نشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: این راهی است که ما را به سرانجام نیکی که خداوند وعده داده می‌رساند البته به‌شرط آنکه بندگانش در راهی که او وعده داده پابرجا و استوار باقی بمانند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس

(تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • تصاویری از شیوه امدادرسانی سپاه در آبگرفتگی‌های سریالی اهواز | فیلم
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی