Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:05:17 GMT

رشد ۹۰ درصدی سود ایرانول در سه ماهه اول سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۳۱۳

رشد ۹۰ درصدی سود ایرانول در سه ماهه اول سال ۹۸

شرکت نفت ایرانول در ۳ ماهه منتهی به خرداد ۹۸ برای هر سهم ۴۰۹ ریال سود محقق کرد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کدال نگر بورس 24، شرکت نفت ایرانول در 3 ماهه منتهی به خرداد 98 برای هر سهم 409 ریال سود محقق کرد. 

شرانل در مدت مشابه سال قبل 218 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علت اصلی‌ افزایش 88 درصدی سود در سه ماهه سال 98 نسبت به مدت مشابه قبل را می‌توان ناشی از رشد 103 درصدی درآمدهای عملیاتی و 545 درصدی درآمدهای عملیاتی دانست. این شرکت در مدت یاد شده 1065 میلیارد ریال سود عملیاتی و 817 میلیارد ریال سود خالص محقق کرد.

منبع: کدال بورس

انتهای پیام/

R1234/P/S7,80/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ایرانول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایرانول ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در حالی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای خود منتهی به 29 اسفند 1402 را منتشر کرده که بر این اساس همچنان قرمزها جزء شرکت‌های زیان‌ده بازار فرابورس محسوب می‌شوند.

با این حال آنطور که بورس 24 گزارش داده، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ۹ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ زیان خالصی معادل ۱۳۰ میلیارد تومان محقق نمود. شرکت در دوره مشابه قبل نیز زیان خالصی معادل ۱۴۵ میلیارد تومان داشته است. بررسی گزارش این شرکت حاکی از کاهش ۱۰ درصدی زیان خالص در دوره مذکور نسبت به دوره مشابه قبل می‌باشد. پرسپولیس به ازای هر سهم نیز ۱۲۴ ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی ۹ ماهه %۱۱۱ رشد داشت و با افزایش کمتر و معادل ۲۲% در بهای تمام شده، زیان عملیاتی با کاهش ۲۴ درصدی به ۱۲۹ میلیارد تومان رسید. شرکت ۲۳ میلیارد تومان نیز درآمد غیر عملیاتی به ثبت رساند. درآمد عملیاتی به معنای درآمدی است که از فعالیت اصلی و مستمر شرکت پدید می‌آید و در اینجا حاصل از درآمد اسپانسری سرخپوشان است و اساسا اهمیت بیشتری دارد.

پرسپولیس در سال جاری با شش اسپانسر مختلف کار خود را پیش برده که البته همگی روی هم چیزی کمتر از 200 میلیارد تومان عایدی برای این باشگاه داشتند که البته قرمزها امیدوارند تا پایان فصل این رقم را بیشتر کنند.

نکته مهم اینکه با واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، حالا آنها امیدوارند که از حال زیان‌ده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات