Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، شهرام احمدی با اعلام این خبر، گفت: ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده هلن در شهرستان اردل که بصورت غیرقانونی تصرف و ساخت و سازهایی نیز با تغییر کاربری در آنجا صورت گرفته بود، با پیگیری حفاظت محیط زیست استان و دستور مقام قضایی، رفع تصرف و به وضعیت سابق بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: حفاظت از مناطق تحت مدیریت از وظایف و تکالیف اصلی اداره کل حفاظت محیط زیست استان است که با تلاش ماموران اجرایی از این عرصه های طبیعی حفاظت می شود.

گفتنی است: منطقه حفاظت شده هلن با ۴۰ هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه وسیع ترین منطقه حفاظت شده چهارمحال و بختیاری است، که درمحدوده شهرستان های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

۴۶

کد خبر 1282548

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سازمان محیط زیست محیط زیست نفتکش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و انگلیس ایران و آمریکا دونالد ترامپ انگلیس محمدعلی نجفی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

اسماعیل عبدالله‌وند رئیس اداره منابع‌طبیعی‌وآبخیزداری بوکان گفت: این مقدار اراضی‌ملی توسط افراد سودجو، کشت شده بود که با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره و همکاری دستگاه‌قضایی و نیروی‌انتظامی از متصرفان بازپس‌گیری شد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تصرف دوباره این مقدار اراضی بیش از ۲۵ کیلومتر از این محوطه با استفاده از ادوات مختلف پی‌کنی و با استفاده از حفاری جداسازی شد.

رئیس اداره منابع‌طبیعی‌وآبخیزداری بوکان با قدردانی از دستگاه‌های نظامی و انتظامی به ویژه دستگاه قضایی این شهرستان افرود: امیدواریم با مشارکت همه آحاد جامعه و نهاد‌های دولتی از عرصه‌های‌ملی بیش از پیش با مشارکت مردم حفاظت و صیانت کنیم.

عبدالله‌وند ادامه داد: تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت در این شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های‌مردمی برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی‌ملی توسط سودجویان و متصرفان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «کمپین بی‌زباله» در چهارمحال و بختیاری
  • قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد