Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، سیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ،‌درباره ورود این کمیسیون به پرونده تحصیلی و دانشگاهی حسین فریدون گفت: آخرین وضعیت این پرونده آماده شده و اسناد قبلی و برخی اسناد جدید که مربوط به مقطع فوق لیسانس وی است جمع‌آوری شده است.

وی افزود: ما برای ورود جدید به پرونده حسین فریدون معطل اسناد جدید نخواهیم بود و بررسی آن را شروع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: به همراه آقای خانلری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موضوع پرونده حسین فریدون را پیش خواهیم برد و بعد از آن تعیین تکلیف این پرونده به هیأت رئیسه آن را ارجاع خواهیم داد.

منبع : فارس

156 / 156 حسین فریدون مدرک دانشگاهی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسین فریدون مدرک دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نسبت به دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی‌آذر اظهار کرد: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف است و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاوران املاک افزود: اخیراً نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه مشاوران املاک ملزم به نصب نرخ‌نامه حق‌الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

کد خبر 746934

دیگر خبرها

  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان
  • دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک