Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:20:53 GMT

مدیریت جهادی الهام گرفته از اصل «ما می توانیم» است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۸۶۸

مدیریت جهادی الهام گرفته از اصل «ما می توانیم» است

حجت الاسلام حیدری کاشانی با تاکید بر تقویت مدیریت جهادی در کشور، گفت: پیشرفت همه جانبه کشور با اعتقاد به مدیریت جهادی محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدباقر حیدری کاشانی» شب گذشته (دوشنبه ۳۱ تیرماه) در طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که در مهدیه مصلی برگزار شد، گفت: تربیت نیروهای ولایی، حسینی و مهدوی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال ابتدایی عمر آن است و این مهم در چهل سال دوم نیز باید بخوبی دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه طلیعه ظهور در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر تشریح مبانی عرفانی برای نسل جوان تاکید بسیاری دارند تا بینش دینی و سیاسی آنها ارتقا و برای فعالیت در جامعه مهیا شود.

 

حجت الاسلام حیدری کاشانی با اشاره به چالش های چهل ساله ابتدای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی همواره با چالش هایی که مستکبران ایجاد می کنند، روبروست اما ایران اسلامی در مقابل هیچ یک از این فتنه ها تسلیم نشده و برای مقابله با آن آمادگی کامل دارد.

 

این عالم دینی ادامه داد: با مدیریت جهادی می توانیم از چالش های پیش رو عبور کنیم و به اهداف و آرمان های نظام و انقلاب دست یابیم.

 

حجت الاسلام حیدری کاشانی با تاکید بر شکرگزاری نعمت هایی که بواسطه انقلاب اسلامی بدست آمده است، اظهار داشت: باید قدر رهبری را دانست و بر حفظ دستاوردهای انقلاب کوشید.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شیراز فضای مجازی آیت الله اعرافی اعرافی ارزانی اردبیل بوشهر طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی چهارمحال و بختیاری مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون  فعالیت جهادگران بوده است، گفت: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.
محمد روحانی افزود: در سالی که توسط رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته نیز جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند و قدرت، عزت و افتخار ما، بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی هستند که باید قدردان خدمات آنها باشیم.
روحانی گفت: قرارگاه جهادی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ استان خراسان رضوی نیز با حضور ۱۵۷۲ گروه جهادی در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد که این خدمات در عرصه های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه اجرا شد.
وی افزود: از جمله این خدمات، اجرای ۲۰۲ طرح عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان بوده است.

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • برگزاری جشن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکاب
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران
  • نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»
  • قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر