Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:46:04 GMT

تعطیلی ۳ شرکت حمل و نقل مسافر و کالا در جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۸۷۷

تعطیلی ۳ شرکت حمل و نقل مسافر و کالا در جنوب کرمان

مجتبی محمودی، گفت: در راستای طرح کنترل و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب کرمان ۳ شرکت حمل و نقل مسافر و کالا تعطیل و۲۲ شرکت و راننده متخلف نیز جریمه شدند.

« مجتبی محمودی » معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از تعطیلی ۳ شرکت حمل و نقل مسافر و کالا خبر داد و گفت: در راستای طرح کنترل و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب کرمان ۳ شرکت حمل و نقل مسافر و کالا تعطیل و ۲۲ شرکت و راننده متخلف نیز جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیبی محمودی، بیان داشت: به منظور کنترل در خدمات دهی مطلوب شرکت ها و رصد موارد ایمنی حمل و نقل در ناوگان عمومی طرح تشدید نظارت بر شرکت های حمل‌ و نقل عمومی از مبدأ حمل و نقل در جنوب کرمان در دست اجرا است .
مجتبی محمودی  افزود: طرح کنترل نظارت بر شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقلی همزمان با افزایش مسافرت‌های تابستانی و لزوم نظارت بیشتر بر شرکتهای حمل و نقل کالا با مشارکت و همکاری پاسگاه‌های پلیس راه در محل مبادی ورودی و خروجی شهرها، محل پایانه‌های حمل و نقل مسافر با جدیت دنبال می‌شود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، اضافه کرد: در مدت زمان ۲۰ روز گذشته با اجرای طرح نظارتی حمل و نقل، ۱۱۱ شرکت حمل و نقلی و ناوگان حمل و نقل بار و مسافر مورد بازدید قرار گرفتند و شرکت هایی که مورد تخلفی آنها مشخص بود به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی شدند که در این کمیسیون به تخلفات ۲۵ شرکت و راننده متخلف رسیدگی شد. 
وی، ادامه داد: در کمیسیون رسیدگی به تخلفات پرونده ۱۱ شرکت مسافر بری و ۵ شرکت حمل و نقل کالا مورد رسیدگی قرار گرفت که در نتیجه رسیدگی به تخلفات ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری به جهت تخلفات مکرر و عدم رعایت حقوق مسافر و مردم، تعطیل شدند.

محمودی، از در نظر گرفتن جرایم نقدی برای دیگر شرکت ها و رانندگان متخلف خبر داد و افزود: صدور صورت وضعیت فاقد کد رهگیری، نداشتن صورت وضعیت، صدور بارنامه فاقد مجوز، اخذ کمیسیون اضافه و عدم رعایت ضوابط حمل و نقلی را از عمده تخلفات این شرکت ها است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، با بیان این مطلب که مسافران با مطالعه منشور حقوق مسافر باید به حقوق قانونی مسافران در حوزه حمل و نقل آگاه باشند، عنوان کرد: تخلفاتی را که مردم و مسافران مشاهده می کنند به مجموعه همکاران ما اطلاع دهند چرا که اطلاعات و گزارش های مردمی راه را بر سودجویی و تخلفات احتمالی می بندد.

محمودی، ضمن درخواست از مسافران و مردم، بیان داشت: مردم و مسافران در صورت برخورد با هرگونه تخلف، موارد را به شماره ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ واحد مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اطلاع دهند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اردبیل روزنامه فضای مجازی آیت الله اعرافی اعرافی جشنواره قصه گویی جنوب کرمان حمل و نقل تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان