Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی در مراسم تشییع شهید نقیبی در یگان ویژه صابرین که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: لباس سپاه مقدس‌ترین لباسی است که در طول تاریخ آن را می‌شناسیم زیرا هزاران شهید از بهترین بندگان خدا با این لباس شهید شدند.

وی افزود: چهل سال است سپاه با همین لباس در حال پاسداری از انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه بیش از هر زمانی با اقتدار و سرافراز است و هر روز که از انقلاب می گذرد انقلاب اسلامی سر افرازتر می شود.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: شهیدان خالص‌ترین وجود خود را که جان آنها بود تقدیم کرده‌اند؛ این وضعیت وصف ناپذیری است که تا در آن فاز نگیریم نمی توان آن را وصف کرد در واقع این چهل سال اقتدار و سرافرازی که به وجود آمده به برکت خون شهدا است.

سردار فدوی تصریح کرد: ما پاسداران همچنان پای در کاب انقلاب قرار داریم و مثل امامان معصوم منتظر هستیم تا شهادت نصیب ما هم شود. اگر همه مستکبرین عالم بخواهند به یک قدرت واحد تبدیل شوند و در مقابل ملت ایران قرار گیرند در هر صحنه ای که بوجود می آید شکست و حقارت و سرافکندگی نصیب آنها می شود زیرا ما با قدرت الهی وصل هستیم.

وی ادامه داد: رزمندگانی که چهل سال است پشت سر امامین انقلاب اسلامی راه درست را انتخاب کرده اند و بر عهد و پیمانشان باقی ماندند، به هیچ وجه بر عهدشان خللی وارد نشده است.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: این راهی است که ما را به سرانجام نیکی که خداوند وعده داده می‌رساند البته به شرط آنکه بندگانش در راهی که او وعده داده پابرجا و استوار باقی بمانند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جانشین فرمانده کل سپاه علی فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت