Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، روضه اباعبدالله (ع) و یاران مظلومش زمان و مکان نمی شناسد. مهر او در دل تمامی شیعیان اهل بیت از کوچک تا بزرگ از بدو تولد نشسته است.

هشت سالی است که روضه حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا در یکی از رستوران های شمال شهر تهران ذکر لب  و مایه آرامش خیال شیعیان علی (ع) شده است.

آقای صدوقی مسئول رستوران مرشد شعبه گردنه قوچک در اینباره به خبرنگار بسیج می گوید: حدود هشت سال پیش برای اولین بار با توجه به توصیه های دینی و تاکید بر چله نشینی در اسلام روضه توسل به حضرت علی اصغر (ع) را به مدت چهل شبانه روز در خانه خود برگزار کردیم، برکت این مراسم آنفدر در زندگی ما نمو داشت که سال بعد با عنایت حضرت علی اصغر رستوران مرشد گردنه قوچک را افتتاح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدوقی در ادامه افزود: این مراسم به خیر و برکت روز افزون حضرت علی اصغر (ع) هر ساله قبل از ماه محرم به مدت 40 روز در فضای رستوران با شرکت شیعیان پرشور تهرانی از ساعت 17 الی 17.30 با حضور اکثر مداحان اهل بیت مطرح استان تهران من جمله آقایان حسن خلج، جواد حیدری، میثم علی پناه، مجید بنی فاطمه و ... برگزار می گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر شیعیان نیجریه به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران

حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه در دیدار مسئولان نهاد‌های مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه، با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: حمله ایران به اسرائیل باعث ایجاد امید در قلب مستضعفان جهان در سراسر جهان با هر عقیده‌ای شد.

رهبر شیعیان نیجریه با تاکید بر اینکه حمله سپاه پاسداران به اسرائیل باعث بازدارندگی این رژیم از جنایات بیشتر می‌شود، افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تاکنون ما را تهدید می‌کرد زمان آن فرا رسیده است که تهدید ما را بچشند.

رهبر نهضت اسلامی نیجریه اضافه کرد: توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل که در اذهان برخی رسوخ کرده بود با حمله ایران به این رژیم از هم گسسته شد و نشان داد آنچه پنداشته می‌شد خواب و خیالی بیش نبوده‌است.

او  ادامه داد: قبلا وقتی که می‌شنیدم کسی از خوشحالی گریه کرده‌است خیلی تعجب می‌کردم، اما وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در سوریه را تلافی کرده است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.

شایان ذکر است در این دیدار که به صورت سالانه انجام می‌پذیرد درباره اتفاقات یک سال گذشته گفتگو می‌شود و بر اساس آن، خط مشی حرکت اسلامی در سال آینده ترسیم می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • اشتباه در راهبرد بانک مرکزی؛ رئیس کل بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسد | رابطه زایش تورم و نرخ دلار چگونه است؟
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • واکنش رهبر شیعیان نیجریه به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم