Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیسیون ورزشی شورای تأمین استان تهران با حضور نهاد‌های مرتبط تشکیل جلسه داد. تاریخ انتشار: 10:42 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۴۹۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، نخستین جلسه کمیسیون ورزشی شورای تأمین استان تهران به ریاست گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش و سایر اعضای کمیسیون و نهاد‌های مرتبط، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست باهدف ایجاد هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی اجرایی توسط سازمان ورزش شهرداری تهران از جمله، پویش دوشنبه‌های ورزشی، خیابان ورزش، همایش هاو جشنواره‌های مختلف و ... برگزار و اعضا نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

گفتنی است جلسه یادشده ۳۰ تیر جاری در محل آکادمی ورزش شهروندی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران میزان ورزش تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳

نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ روز سه شنبه هفته آینده با موضوع رسیدگی به پرونده باغات برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران در اطلاعیه ای با تبریک عید نوروز ۱۴۰۳ و  آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت مسلمان ایران بخصوص همشهریان تهرانی، اعلام کرد که دویست و بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه و با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سالن جلسات این شورا برگزار خواهد شد.

دستور جلسه دویست و بیست و چهارم شورای شهر تهران، مشتمل بر ۲۴ بند است که ۲۱ بند آن به تعیین تکلیف تعدادی از پرونده‌های پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن تعلق خواهد داشت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران، گفتنی است جزئیات دستور جلسه روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پورتال رسمی شورای اسلامی شهر تهران قابل دسترسی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند