Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر بلژیکی رئال مادرید امیدوار است باشگاهش را به روزهای اوج برگرداند. 

طرفداری- ادن هازارد به خوبی اهمیت کسب عناوین قهرمانی همراه با رئال مادرید در هر فصل را درک کرده است. 

به گزارش سایت گل، هازارد در حالی به مادرید نقل مکان کرده است که فصل ۱۹-۲۰۱۸ اصلا برای لوس بلانکوس خوب نبود. آن‌ها در لیگ سوم شدند، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کنار رفتند و در کوپا دل ری هم در مرحله نیمه نهایی به کار خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد که فصل گذشته چلسی را به قهرمانی در لیگ اروپا رساند، از مأموریت خود در سانتیاگو برنابئو مطلع است.

وقتی برای رئال مادرید بازی کنید، باید هر فصل قهرمان شوید. باید پشت سر هم برنده شوید. انتظار می‌رود اگر قهرمان لیگ قهرمانان نشوید، طرفداران سرخورده شوند. در این باشگاه همیشه به دنبال برنده شدن هستید و من به همین خاطر اینجا حضور دارم. می‌خواهم در مسابقات به میدان بروم، گلزنی کنم و وقتی که پایان فصل فرا می‌رسد، جام‌ها را بالای سر ببرم. 

هازارد در جریان شکست ۳-۱ رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، برای اولین بار با لباس تیم جدیدش به میدان رفت. او بامداد چهارشنبه در تقابل رئال مادرید-آرسنال، بار دیگر فرصت نشان دادن توانایی‌هایش را خواهد داشت.

من با آزادی عمل بازی می‌کنم ولی در فوتبال مدافعان و هافبک‌ها هم هستند... اما به هر حال سبک من این است. اگر این آزادی را نداشته باشم، خوب بازی نمی‌کنم و در نهایت کارم به نیمکت نشینی می‌کشد. دوست دارم پا به توپ شوم، به چپ و راست بروم و بر اساس غرایزم بازی کنم. فکر نمی‌کنم مسیر مشخصی داشته باشم؛ پس از دریافت توپ تصمیم می‌گیرم که به کدام سمت حرکت کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • سیوها و واکنش‌های برتر آندری لونین در درون دروازه‌ رئال مادرید / فیلم