Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت امنای کمیته امداد از برگزاری ۱۳۰ جلسه هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمان ریاست پرویز فتاح در این مجموعه خبر داد و گفت: در این جلسات تصمیمات خوبی برای جامعه هدف کمیته امداد اتخاذ شد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محسن کازرونی در مراسم تودیع فتاح و معارفه بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی که با حضور حجت‌الاسلام گلپایگانی ریاست دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران و معاونین کمیته امداد برگزار شد ضمن اشاره به انتصاب سیدمرتضی بختیاری به عنوان رئیس جدید کمیته امداد و حضور فتاح در بنیاد مستضعفان اظهار کرد: این اتفاقات را به فال نیک می‌گیریم و قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در زمان حضور آقای فتاح در کمیته امداد، هر دو هفته یک بار جلسه هیئت امنا با حضور اعضا برگزار شد و در این جلسات بحث‌ها و گفت‌وگوهای متعددی انجام و در نهایت تصمیمات خوبی برای جامعه هدف کمیته امداد اتخاذ شد.

وی افزود: در زمان حضور آقای فتاح در کمیته امداد 130 جلسه هیئت امنا برگزار شد که در هیچ یک از این جلسات ما احساس خستگی نکرده‌ایم.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد خاطر نشان کرد: نخستین تصمیمی که در هیئت امنا اتخاذ شد مربوط به فروش ساختمان سوهانک به ارزش هزار میلیارد تومان که اولین مصوبه هیئت امنا فروش این ساختمان بود. چابک‌سازی و ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف از دیگر موارد هیئت امنا در طول 4 سال گذشته بوده است.

کازرونی ضمن قدردانی از زحمات سایر افرادی که در کمیته امداد حضور داشتند گفت: خدمات آقایان عسگراولادی، نیری و چمنی نیز هیچ گاه فراموش نمی‌شود و ما نیز راه آنان را ادامه دادیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با حضور آقای بختیاری ریاست جدید کمیته امداد راه خدمات محرومان ادامه داشته باشد.

"بختیاری" جایگزین "فتاح " در کمیته امداد می‌شودتأیید ضمنی حضور فتاح در بنیاد مستضعفان توسط معاون کمیته امدادارائه طرح ویژه کمیته امداد برای ریشه‌کنی بیکاری در کشور

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال محروم شد

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا