Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح به میزبانی ناجا گفت: یکی از برنامه های اولویت دار این سازمان تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، حجت الاسلام والمسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی اظهار داشت: خداوند را با همه وجود شکرگزاریم که به ما توفیق میزبانی سی و دومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیروهای مسلح ؛ این رخداد بزرگ معنوی و فرهنگی را مرحمت فرمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حضور همه قاریان، حافظان و برجستگان قرآنی نیروهای مسلح خیرمقدم و خوشامد عرض می کنم، همچنین محضر حجت الاسلام والمسلمین "علی سعیدی"؛ ریاست دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و  حجت الاسلام والمسلمین "حسنی"؛ ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز خوشامد می گویم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی بر اهمیت "انس با قرآن " توسط سبزپوشان تأکید و بیان کرد: قرائت و حفظ قرآن کریم در نیروهای مسلح مهم است ولی مهم تر از این، استحکام درونی کارکنان با توسل به مکتب قرآنی و دینی است.
وی خطاب به حافظان و قاریان قرآنی نیروهای مسلح اشاره کرد: خوشا به سعادت شما عزیزان که در خدمت و محضر قرآنید شما برجستگان به سلاح و نور قرآن مجهزید.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: بحمداله با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی در این کشور، شاهد احیاء نظام قرآنی بودیم و هستیم و قطعا یکی از برنامه های اولویت دار سازمان عقیدتی سیاسی تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن است.
وی در پایان گفت: با اعتقاد به خدمتگزاری برای قرآن، آنچه را که در توان داشتیم برای برگزاری سی و دومین دوره از مسابقات  قرآنی نیروهای مسلح به کار گرفتیم تا میزبانی شایسته برای حافظان و قاریان قرآنی باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز مسابقات قرآنی نیرو مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان