Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره‌برداری از قطار شهری تهران هشتگرد گفت: با توجه به تسهیل حمل و نقل بین تهران و هشتگرد، قیمت مسکن پایتخت تعدیل خواهد شد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حبیب‌الله طاهرخانی در حاشیه بازدید از مترو هشتگرد، با اشاره به راه‌اندازی قطار شهری هشتگرد گفت: حمل و نقل بین تهران و این منطقه تسهیل خواهد شد و این مسئله بار تقاضای مسکن در تهران را کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمان مسیر قطار تهران - هشتگرد حدود 45 دقیقه خواهد بود گفت: با توجه به این مسئله و بازار مناسبی که برای اقشار کم درآمد در این منطقه وجود دارد، قیمت مسکن در تهران تعدیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، 200 هزار واحد سهم شهرهای جدید است گفت: حدود 60 هزار واحد از این طرح مربوط به شهرهای جدید اطراف تهران است.

وی با بیان اینکه ساخت 58 هزار از این واحدها آغاز شده از احصاء 100 هزار واحد دیگر برای ساخت مسکن خبر داد و افزود: تاکنون برای مترو هشتگرد 800 میلیارد تومان هزینه شده است.

طاهرخانی در پایان با بیان اینکه برای اتمام مترو 200 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم، گفت: با افزایش تولید مسکن در شهرهای جدید فضای کمبود عرضه در کلانشهرها به خصوص تهران کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بازار مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد

محسن منصوری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با بیان اینکه مسأله دولت، مسئله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.

وی با بیان اینکه دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است، افزود: شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود، امروز بالای شش درصد است، همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

منصوری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است، اضافه کرد: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجر‌است.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیون نفر برای اولین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: برای اولین بار خط ریلی دریا به دریا در این دولت متصل شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران