Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طیبی صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج، اظهار کرد: جشنواره ملی ازدواج اقوام ایرانی برای نخستین بار در سطح کشور و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان با حضور اقوام ساکن در استان و دیگر قومیت‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره اقوام مختلف آئین‌های ازدواج، فرهنگ‌ها و آداب و رسوم خود را با حفظ اصالت دینی و اسلامی برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبی ادامه داد: افتتاحیه این جشنواره ۱۳ مرداد در مجموعه ورزشی آزادی گرگان با اجرای موسیقی زنده توسط میثم ابراهیمی و برنامه‌های طنز و شاد و برپایی غرفه‌های مختلف و به تصویر کشیدن آداب و رسوم جشن‌های ازدواج برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این مجموعه ورزشی غرفه‌هایی شامل صنایع دستی و غذای محلی اقوام ایرانی و در سالن ورزشی مجموعه آزادی ۴۰ غرفه شامل خدمات مشاوره رایگان حوزه ازدواج خواهیم داشت.

طیبی یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۵ مرداد با اجرای برنامه‌های مختلف و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود و عقد زوج سیل زده گلستانی هم از مهم‌ترین برنامه‌های روز اختتامیه است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اهداف برگزاری نخستین جشنواره ازدواج اقوام ایرانی در استان گفت: تزریق روحیه شور و نشاط، ترویج سنت ازدواج آسان، ترویج آئین‌های سنتی ازدواج و ایجاد شغل موقت در استان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

طیبی افزود: اقوام استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، مازندران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، لرستان، کردستان، بوشهر و … به همراه اقوام مختلف استان گلستان در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان دستگاه متولی حوزه جوانان نیست، اظهار کرد: ما دستگاه هماهنگ کننده هستیم و در مجموع ۲۳ دستگاه مکلف به تامین نیازهای حوزه جوانان در بخش‌های مختلف هستند.

طیبی با بیان اینکه در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، نیازها را مطرح می‌کنیم، تصریح کرد: از نوع پیگیری مشکلات حوزه جوانان راضی نیستیم و نیاز به توجه و همت بیشتری دارد.

کد خبر 4674108

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رویداد جامعه پردار ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور دکتر کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم گفت: رویداد ملی جامعه پرداز همدان به اعتقاد معاون وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان وزارت به بهترین نحو برگزار شد که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

علی حقیقی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن نهاد خانواده، افزود: ازدواج‌های سخت، ازدواج‌های دیر و فرزندآوری کم را برای از بین بردن خانواده ایجاد کرده‌اند.

او همچنین گفت: ما هم مبارزه با این روند را در دستور کار قرار می‌دهیم و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این مسیر گام برمی داریم.

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز استان همدان هم در این مراسم گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری معاونت جوانان و همه اعضای توانستیم این رویداد را به خوبی برگزار کنیم.

زهرا شایسته فرد افزود: این رویداد با هدف شناسایی معرفی و هم افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه خانواده، جمعیت و هویت بانوان برگزار شد و فعالان این عرصه شناسایی شدند.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام