Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی‌فر با اشاره‌به اجرای برنامه‌های فراغت تابستانی در ۵۱۷ کانون مساجد همدان، گفت: «سینما و تابستان»، دورهای کارآفرینی و رباتیک از جمله برنامه‌هایی است که با هدف غنی‌سازی این ایام اجرا می‌شود.

«حمیدرضا ناهیدی فر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری برنامه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، اظهار کرد: اکران فیلم های رضوی در کانون های مساجد یکی از اقداماتی است که تحت عنوان «سینما و تابستان» در کانون های مساجد استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ادامه داد: برگزاری اردوهای تفریحی ویژه مرکز گردشگری استان همدان همانند گنج نامه و غار علیصدر و بهره مندی کانون های فرهنگی هنری مساجد از تخفیف ویژه، برگزاری دوره های کارآفرینی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای از جمله برنامه هایی است که در ایام اوقات فراغت انجام می شود.

 

ناهیدی فر همچنین به برگزاری دوره های چرتکه، رباتیک و فعالیت های آزمایشگاهی و شیمی اشاره و بیان کرد: در همین راستا تفاهم نامه همکاری با مرکز هوش برتر برای برگزاری این دوره ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد اتسان همدان به امضا رسیده است.

 

وی با بیان اینکه 517 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان پایگاه اوقات فراغت هستند، خاطرنشان کرد:فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود که پیش بینی می کنیم دو هزار برنامه از سوی کانون های مساجد در این سامانه ثبت شود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نماز جمعه اردبیل شهرستان دزفول دزفول آیت الله اعرافی اعرافی کانون های مساجد همدان غنی سازی اوقات فراغت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین