Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری در جریان بازدید از آزادراه تهران به شمال و قطعه اول این آزادراه در کرج گفت: بهره برداری از پروژه عمرانی اتوبان همت تا پایان سال محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اسحاق جهانگیری» در جریان بازدید از اتوبان همت به کرج که صبح امروز ( سه شنبه 1 مرداد) در کرج با حضور استاندار البرز انجام شد، گفت: انتظار می رود با اهتمام و پیگری های صورت گرفته تا پایان سال شاهد بهره برداری این طرح باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اول رئیس جمهوری با ضروری خواندن اجرای طرح های عمرانی در سطح کشور، افزود: بحث ریل و مترو برای مسیر کرج به تهران اولویت برنامه های عمرانی دولت است.

 

جهانگیری با اشاره به اهمیت پیگیری ها دولت در تحقق پروژه عمرانی مطرح کرد: آزادراه تهران به کرج، مسیر بین المللی شرق به غرب همچنین احداث آن را زمینه دسترسی شهروندان البرز، تهران و شمال کشور است.

 

معاون اول رئیس جمهوری، تصریح کرد: اتصال محور جدید به جاده چالوس و کلاک زمینه کاهش بار ترافیکی است که انتظار می رود به زودی شاهد افتتاح باشیم.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نماز جمعه اردبیل شهرستان دزفول دزفول آیت الله اعرافی اعرافی افتتاح پروژه های عمرانی اسحاق جهانگیری پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب میاندوآب و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه موارد مربوط به قرارداد‌های پیمانکاران بخش اجرایی پروژه‌ها و قرارداد‌های بهره برداری شهری و روستایی، چاه‌های دشت تقی آباد و بخشی از چاه‌های شهر میاندوآب، اصلاح شبکه فرسوده شهری، ترمیم مخزن قاریاغدی و مخزن ۲۹ هزار متر مکعبی تصفیه خانه تبریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 
در این جلسه همچنین با عنایت به اجرای پروژه مجتمع ۸۱ روستایی از محل محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیاز ضروری به ادامه و به نتیجه رساندن پروژه، موارد مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه