Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:05:10 GMT

هرمزگان میزبان جشنواره ملی پویانمایی وعروسکی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۶۸۸۱

هرمزگان میزبان جشنواره ملی پویانمایی وعروسکی

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما روز سه شنبه در آیین امضای تفاهم نامه برگزاری این جشنواره عروسکی با حضور استاندار هرمزگان انجام شد، گفت: در کنار برگزاری این جشنواره اهداف متعددی از جمله کمک به توسعه گردشگری استان میزبان نیز دنبال می شود.

علی دارابی افزود: سیاست معاونت استان های سازمان صدا و سیما، اولویت دادن به استان های مرزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی جاذیه های هرمزگان از طریق جشنواره پویانمایی

استاندار هرمزگان نیز گفت: از طریق جشنواره پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی می توان جاذبه های فرهنگی، تاریخی، آداب و رسوم هرمزگان را به نمایش گذاشت.

فریدون همتی افزود: تلاش داریم سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی را متفاوت و بهتر از دوره های اول و دوم، درهرمزگان برگزار کنیم.

وی بیان داشت: حضور گروه های عروسکی در میان مردم تاثیر بسیار خوبی در راستای نشاط آفرینی خواهد داشت و مردم استان هرمزگان به چنین برنامه های سرگرم کننده و سازنده ای نیاز دارند.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: ارتباطی که با هنرمندان استان ها و افراد مستعد برقرار می شود از اتفاقات مثبت جشنواره یادشده است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت صدا و سیما جشنواره هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان