Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:36:40 GMT

اولین تصویر از سریال «مانکن» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۶۸۹۴

اولین تصویر از سریال «مانکن» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای سریال، سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی که زمستان سال گذشته مقابل دوربین رفت به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده و محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، حسین پاکدل، نفیسه روشن، الهام پاوه‌نژاد، رضا توکلی و همایون ارشادی از جمله بازیگران «مانکن» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند…»

کد خبر 4674090 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی حسین سهیلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم در پاسخ ایران

رسانه‌ها تصاویری از پایگاه هوایی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی را منتشر کرده‌اند که در آن تخریب ناشی از برخورد موشک‌های ایران قابل مشاهده است.

به گزارش ایسنا، پس از پاسخ پهپادی و موشکی بامداد یکشنبه ایران به رژیم صهیونیستی که در پی حمله تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی ایران در دمشق به وقوع پیوست، رسانه‌ها تصاویری از خسارت‌های ناشی از این حمله تلافی‌جویانه را منتشر کرده‌اند.

حمله به پایگاه هوایی نواتیم از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها بود؛ پایگاه مبدأ شلیک موشک‌های اسرائیل که شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان را به همراه داشت و نقض کامل قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم بود.

صفحه Aurora Intel در شبکه اجتماعی ایکس تصاویر ماهواره‌ای را از آثار برخورد موشک‌های ایران به پایگاه هوایی نواتیم در شمال النقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده است.

در این تصاویر نشان داده شده که موشک‌ها به این پایگاه اصابت کرده‌اند و حداقل یک ساختمان و همچنین یک باند این پایگاه هوایی در پی اصابت موشک‌های ایرانی تخریب شده و آسیب دیده است.

پیش از این، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش این رژیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی اعتراف کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • صد و پنجاهمین کاغد خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • دادستانی تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد
  • احضار حسین دهباشی به دادسرا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه حسین دهباشی
  • ژست سیگار در سریال ها؛ ملزومات یا ادا و اطوار؟
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم در حمله ایران
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم در پاسخ ایران
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم