Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان هادی هاشمیان اظهار کرد: پرونده گندم های مفقودی گلستان به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام تولید، عنوان اتهامی متهمان این پرونده است، افزود: این پرونده مربوط به جابجایی و توزیع غیرقانونی چند هزار تن گندم استان به ارزش هشت میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان اضافه کرد: شاکی پرونده یعنی اداره غله و خدمات بازرگانی استان مدعیست سرنوشت ۶ هزار و ۵۱۲ تن گندمی که این اداره سال ۹۵ به متهمان این پرونده برای نگهداری در کارخانه شان امانت سپرده بود، مشخص نیست.

وی با بیان اینکه متهمان این پرونده سه نفر بوده که دو نفرشان فراری هستند، گفت: با دستور معاون اول قوه قضاییه این پرونده برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان ارجاع شد.

هاشمیان تصریح کرد: این پرونده پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر، دومین پرونده ای است که به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان ارجاع شده است.
 

کد خبر 4674121

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل

جمهوری ایرلند روز چهارشنبه اعلام کرد که در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل مداخله خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مایکل مارتین وزیر امور خارجه ایرلند با بیان اینکه این وظیفه دادگاه بین‌المللی است که تصمیم بگیرد نسل کشی در غزه رخ داده یا خیر، به شماری از جنایات و اقدام ضد بشری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روند باید متوقف شود. دیدگاه جامعه جهانی روشن است. دیگر بس است.

وی درباره شکل این مداخله توضیحی نداد اما تاکید که این اقدام پس از تجزیه و تحلیل حقوقی و سیاستی و مشورت با چندین شریک از جمله آفریقای جنوبی اتخاذ شده است.

آفریقای جنوبی: اسرائیل حکم دادگاه لاهه درباره غزه را اجراء نکرده‌ استآفریقای جنوبی خواستار صدور حکم بازداشت عاملان جرایم جنگی در غزه شدآفریقای جنوبی: کشورها باید تامین مالی ارتش اسرائیل را متوقف کنند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند
  • ستاد انتخابات کشور: دستگیری ۱۲۵۴ نفر در روز انتخابات
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال