Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، وزارت دارایی آلمان با انتشار گزارشی اعلام کرد که دولت تنها در نیمه نخست سال مبلغی بالغ بر ۱۷۸ میلیون یورو برای به کارگیری از مشاوران و کارشناسان غیردولتی هزینه کرده است.

در گزارش وزارت دارایی آلمان آمده است: وزارت کشور حدود ۷۸.۷ میلیون یورو، وزارت حمل و نقل ۴۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیون یورو برای استفاده از مشاوران غیر دولتی هزینه کرده اند. وزارت آموزش نیز ۲۹۳ هزار یورو در این خصوص هزینه کرده است.

وزارت دارایی آلمان به این نکته تاکید کرده است که این رقم بی سابقه بوده و هزینه زیادی را به دولت تحمیل کرده است. نمونه آماری در سال ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد که حدود ۲۴۸ میلیون یورو برای مشاوران غیر دولتی خرج کرده است. از سال ۲۰۱۸ میلادی آمار دقیقی در دست نیست.

کد خبر 4674089 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان آنگلا مرکل وزارت دارایی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: از این میزان، هزار میلیارد تومان به صورت نقدی و بقیه در قالب اسناد خزانه اسلامی می‌باشد.

وی اظهار داشت: این منابع از محل‌های سایر تملک دارایی‌های سرمایه ای، فروش نفت خام، ۲۷%مالیات بر ارزش افزوده، ردیف‌های متفرقه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ... تامین شده است.

وی بر تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در هزینه کرد اعتبارات عمرانی استان تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریورماه فرصت دارند اعتبارات عمرانی خود را هزینه کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، احداث و توسعه فضا‌های ورزشی و نگهداری و بهسازی راه‌ها و معرفی، مرمت و حفاظت میراث غیرمنقول فرهنگی و تکمیل مدارس خیری و احداث خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی، درمانی روستایی سطح استان و تکمیل، تعمیر و تجهیز بیمارستان‌ها و کاهش هدررفت آب و پایداری شبکه شهری و روستایی را از مهمترین طرح‌های عمرانی و زیربنایی استان در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
بخشی از اعتبارات استانی نیز توسط خزانه داری کشور و از طریق ستاد وزارتخانه‌ها به پروژه‌های عمرانی استان اختصاص می‌یابد.

دیگر خبرها

  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت